Marc Jacobs Honey EDP

A mai posztban a mostani kedvenc tavaszi illatomat mutatom meg, ami a Marc Jacobs Honey nevet viseli.

Jó pár éve láttam meg ezt a parfümöt és akkor még egyáltalán nem tudtam, hogy milyen illatú is lehet valójában, csak a leírások alapján képzeltem el egy édes, mézes illatot. Képek alapján egyből elvarázsolt a cuki pöttyös, méhecskés üvegcséje. Tudtam, hogy egyszer meg kell kaparintanom és amikor végre a kezemben tartottam... nem is tudom elmondani, hogy mennyire boldog voltam :) Imádok rápillantani a polcon. Annyira aranyos, "mindig jókedvre derít". Teljesen odáig vagyok a kinézetéért.
Ez egy 100 ml-es kiszerelés. 
A kialakítása nem táskabarát, de lehet kapni 5 ml-es változatban is vagy akinek van Travalo parfüm utántöltő palackja, máris meg van oldva a probléma ;)


Térjünk rá az illatra.

Összetétel

Fej

puncs, körte, mandarin

Szív

narancsfa virága, barack, lonc

Alap

fa, vanília, méz
Ahogy feljebb írtam, én egy édes, mézes illatot képzeltem el, enyhe gyümölcs és virág illattal.
A valóságban nekem nem elég mézes, nem annyira édes.
Egy nagyon kellemes tavaszi virágos parfüm, enyhe édeskés, mézes illattal, ami csak néha érződik, talán ez adja neki azt a kis izgalmat, vidámságot, amitől nem lesz unalmas. Sajnos a gyümölcsöket én nem érzem :(
Egyáltalán nem tolakodó illat, nem erős. A lágy, édeskés virágillat enyhén megmarad rajtam, de nekem ez kevés, ezért napközben fel kell frissítenem az illatot. A tartóssága emiatt nekem közepes, pedig EDP :( 


Csak tavaszra, nyárra tudom elképzelni és csak nappali viseletként.

Mindenképpen ajánlom tavaszra.
Ezzel a cukisággal egy kis vidámságot, játékosságot lehet csempészni az unalmas hétköznapokba :)

Nektek mi a kedvenc tavaszi parfümötök?
Ismeritek a Marc Jacobs Honey parfümöt?
Szeretitek?