Remington Straighteners Shine Therapy hajvasaló S8500

Sziasztok!
Mutattam nektek unboxing videóban a mai poszt főszereplőjét amikor megérkezett. Azóta eltelt jó pár hónap és kellőképpen kiismertem ezt a hajvasalót. 

Már régebb óta szerettem volna egy új hajvasalót, mert ami idáig volt az sajnos már "elfáradt".
Több márkát és fajtát megnéztem és végül ezt választottam. Nem szerettem volna sokat rákölteni, de olyan hajvasalót szerettem volna, ami több évig működőképes lesz.


Hogyan működik?
Ez a forradalmian új hajsimító hőre aktiválódó, kondicionáló technológiával ellátott, újgenerációs kerámia lapok alkalmazását jelenti. A kondicionálót a hajszálakon egyenletesen elosztja, ami tükörsima, fényes hajat biztosít a hajszálak tövétől egészen a végekig.
Mi a kondicionáló technológia lényege?
A hő hatására aktiválódó kondicionáló E vitaminban gazdag marokkói argánolaj hidratáló összetevőket tartalmaz, mindezek a hajat egészségesebbé és fényesebbé teszik.
86 %-kal fényesebb haj.



Rugalmas simító lapok.


Ki-be kapcsológomb
Hőmérséklet-szabályzók

CSUKLÓZÁR TÁROLÁSHOZ 
 A könnyebb tárolás érdekében a lemezek összezárhatók.
   Zárva – nyomja fel a csuklózárat a zárt állásba.
Nyitva – húzza le a csuklózárat a nyitott állásba.



Ha a hajformázó csatlakozik az elektromos hálózathoz, de nincs bekapcsolva, egy lakat szimbólum jelzi a kijelzőn a készenléti üzemmódot.


Javasolt hőmérsékletek:

Hőmérséklet            Hajtípus 
150°C - 170°C          Vékony
170°C - 200°C          Közepes
200°C - 230°C       Vastag


GOMBZÁR FUNKCIÓ
A +/- gombok segítségével állítható be a kívánt hőmérsékletet, majd lenyomva tartva a - gombot 2 másodpercig a gombok lezárásához. A hőmérséklet mellett egy „lakat” jel jelenik meg. A gombok kioldásához újból benyomva tartva a - gombot 2 másodpercig.


Az eredmény használata után:

Használatakor szép egyenes, nagyon selymes és fényes lesz a hajam.
 Könnyű használni. Hamar felmelegszik.
210°C szoktam használni.
Tartós is. Frissen mosott és szárított hajamat szoktam vasalni és így kibírja 2 mosás között.
Nem akad be a hajam, nem tépi a simítólap.
Nem töri a hajvégeket.
Kipróbáltam göndörítésre is, meg lehet vele csinálni szépen, de inkább vasalásra szeretem használni.

Itt csak enyhe hullámot készítettem:

Nagyon szeretem használni és nem bántam meg, hogy ezt a terméket vásároltam meg.

Ti szoktatok hajvasalót használni?