ZAFUL csomag | HAUL


Sziasztok!
Nem olyan régen rendeltem a Zaful.com oldalról egy ruhát és egy fehérneműt, amiket most megmutatok Nektek. Ha kíváncsiak vagytok rá, hogy milyenek, akkor olvassatok tovább.
Kezdjük azzal, hogy a csomag kb. 1 hónap alatt érkezett meg ebben a szürkés zacskóban:


És akkor nézzük a először a ruhát :)
A képeken így nézett ki:
Gondoltam, hogy ősszel klassz lesz egy kis kabáttal és csizmával.

Természetesen a ruha is még be volt csomagolva egy nejlon zacskóba.
Nézzük meg közelebbről az anyagot:

Nem tudom miért, de valahogy vastagabbnak gondoltam, pedig ha jobban megnézem az eredeti képeket, akkor látszik, hogy milyen vékony.
Ebbe kicsit csalódtam, de így is tudtam viselni idáig a naposabb napokon egy vastag harisnyával és meleg kardigánnal.
És amiatt, hogy vékonyabb az anyag tökéletes akár nyári estékre és hűvösebb nyári napokra is.

Az ujja:

A ruha alja:

Ami még furcsa volt, hogy a szélek nincsenek leszegve, de engem nem zavar :)



Feldobva egy fa övvel:


A fazonja nagyon tetszik. Szeretem a denevérujjú darabokat.
És a 2 db zseb is nagyon klassz.
Hibát nem találtam rajta.
Aminek örültem, hogy nem volt kellemetlen illata a ruhának.

A viselete nagyon kényelmes, puha.
A színe is nagyon tetszik.


Elégedett vagyok vele. Sokat fogom hordani.
Én az L-es méretben rendeltem. Egyébként M-es a méretem, ezért is fontos, hogy mindig nézzétek meg a ellenőrizzétek le a méretet.

ITT megnézhetitek a ruhát. A méreteket és az árát.

Következzen a fehérnemű, aminek sajnos nem lett jó a mérete így egyáltalán nem tudom hordani :(

Ilyen volt a képeken:


Ilyen pedig a valóságban:









Sajnálom, hogy nem jó a méret és a tartása se lenne megfelelő.
Úgy látom, hogy kis mellű lányoknak lehet szuper ez a fajta Bra.

Ha esetleg megtetszett Nektek és megszeretnétek rendelni és megnézni a méreteket, az árát, akkor ITT tudjátok megtenni.

A Zaful oldalt megtaláljátok az Instagram oldalon is ITT

Ti rendeltetek már a Zaful oldalról?