Bilka Vitalizáló Arckrém – Fehér szőlő Energiájával!

Sziasztok!
A mai posztban az utóbbi időben használt arckrémemet mutatom meg.
Amit ígér:
RENOVAGE legújabb hatóanyagát tartalmazza, amely megakadályozza a sejtek induló öregedési folyamatait – dehidratálás és foltok az arcon -  láthatóan  kisimítja  a  finom  ráncokat  és  összehúzza  a  tág  pórusokat, nyugtatóan hat a kipirosodásokra és bent tartja a nedvességet a bőrben.
Fehér szőlőkivonat és E Vitamin felgyorsítják  a  sejtek  regeneráló folyamatait, blokkolják a szabad gyököket így lelassítják az első mimikai ráncok kialakulását.
UVA/UVB védelemmel! Érzékeny bőrre is ajánlott!


Csomagolás:
40 ml-es műanyag tégely.



Használati javaslat: megtisztított arc- és nyakbőrre vigyük fel a krémet és körkörös mozdulatokkal masszírozzuk bele a bőrbe. Az arckrém könnyű felszívódásának köszönhetően azonnal felvihetjük a sminket!

Vélemény:

30 év felett már egyre inkább keresem azokat az arcápoló termékeket, amik kifejezett a korosztályomnak készülnek és amik lassítják az öregedés első jeleit esetleg csökkentik a ráncokat.
Ez a termék a 25 feletti korosztálynak való.
A nyár folyamán használtam és bevallom őszintén nem mindennap használtam, mert zsíros bőrtípusom lévén nem kívánta az arcbőröm a napi krémezést. Éppen elég volt neki egy színezett hidratáló.
Az állaga nagyon könnyű, inkább vizesnek mondanám. Nagyon kevés is elég belőle, ami gyorsan beszívódik és jól hidratál. 
Az illata nagyon kellemes, friss egy kicsit édeskés szőlővel, ami egy darabig megmarad, de engem nem zavar.
Mivel nem használtam folyamatosan, naponta, így a ránctalanító hatását nem tapasztaltam, de így is meg vagyok veled elégedve.
Használata után puha lett az arcom tőle. Nem irritált. Nem lettem pattanásos tőle és nem hagyott zsíros érzetet maga után.
Mivel ahogy feljebb írtam hamar beszívódik, így a sminkelni is lehet rá. 
Ajánlom azoknak egy szuper hidratáló mégis könnyű arckrémet keresnek :)

Az arckrémet a Bilka.hu weboldalról tudjátok megrendelni INNEN.