Lily Lolo szemhéjpúderek | Golden Lilac és Choc Fudge Cake

Sziasztok!
Az utóbbi időben nem igazán szoktam teljes sminkben eljárni itthonról. Szerintem ez köszönhető a nyárnak vagy csak szimplán jól érzem magam így a bőrömben. Feleslegnek tartom, hogy sok sminkterméket vigyek fel az arcomra. Viszont ha mégis fel szeretném dobni a napomat egy kis plussz csillogással és a szemeimet szeretném kiemelni, akkor erre a két Lily Lolo szemhéjpúderre esik a választásom.

Kezdjük először is azzal az árnyalattal, ami szerelem volt első látásra.
Golden Lilac
Nekem személy szerint nagyon tetszenek az új külsejű Lily Lolo termékek.
A 2g szemhéjpúdert tartalmazó tégely egy nagyon cuki kis papírdobozban található, amin szerepel a Lily Lolo felírat és logó, valamint az árnyalat neve is.

A kerek tégely alján szintén megtalálhatóak a termékről ezek és más információk.

A kupak letekerése után láthatóvá válik az eltekerhető biztonsági retesz, ami le van ragasztva.
A fólia eltávolítása után már használhatjuk a  szemhéjpúdert.


Choc Fudge Cake


A kiszerelés és a csomagolás is olyan, mint a Golden Lilac árnyalatnál.
Ugyanúgy 2g.



A két árnyalat egymás mellett.

Csodaszép mind a kettő.
A Golden Lilac amellett, hogy az egyik kedvenc színemben pompázik, még arany altónussal is rendelkezik. Gyönyörű mikor ráesik a fény.

Nehezen tudtam eldönteni, hogy melyik legyen a másik árnyalat ennyi csodás közül és ilyenkor szoktam a Google-hoz fordulni segítségül.
Beírtam a kiszemelt árnyalatok neveit és sok-sok képet és swatc-ot találtam.
Ekkor megpillantottam a Choc Fudge Cake nevetű csodát.
Ez az árnyalat egy igazán különleges színkombináció.
Sötétbarna kék csillámokkal, de elsatírozva enyhén lilás árnyalatot kapunk. Imádom ;)

Sajnos a képek nem adják vissza azt a csodaszép színvilágot és ragyogást, ezért készítettem nektek egy rövid kis videót, amiben látszódik ez a két gyönyörűség :)


Összességében nagyon megvagyok elégedve ismét ezzel a két szemhéjpúderrel, mint az előzőekkel is.

INNEN tudjátok a szemhéjpúdereket megrendelni!

Ha esetleg nem láttátok volna, hogy még milyen Lily Lolo szemhéjpúdereim vannak, akkor megnézhetitek az alábbi árnyalatok neveire kattintva ;)

Cream Soda és Pink Champagne


Megtetszett valamelyik Lilily Lolo árnyalat?
Akkor ne hagyd ki a lehetőséget és rendelj 10 % kedvezménnyel INNEN az ADRBEA16008 kód felhasználásával!
Bármely szemhéjpúder árnyalatra felhasználható ( a préselt szemhéjpúderekre nem)
A kuponkód felhasználható 2016. december 31-ig!