Rimmel 60 Seconds Super Shine körömlakk - 408 Peachella | Rita Ora Colourfest Collection

Sziasztok!
A Rimmel Rita Ora körömlakk kollekciójának a 408-as Peachella árnyalatáról írok, ami számomra a tökéletes barack árnyalat.

Már az üvege is magával ragadott :) Hát nem édesek a kis virágok a kupakon?
A virágok mellett megtalálható Rita Ora aláírása is.
Ezt a lakkot és a kollekció többi lakkját imádom ;)
8 ml-es kiszerelés.


Az ecsete is szuper.
Nekem a a Sally Hansen lakkokéra emlékeztet. Elsőnek talán furi lehet vele lakkozni, de utána szuper ;) 
Elég széles, így könnyedén ki lehet festeni vele a körmöket.


Szépen felviszi a lakkot.
Egyenletesen fed már egy rétegben is, de azért én 2 rétegben szoktam a körmeimre felvinni.


Ebbe a picike üvegbe egy igazi nagyágyú rejtőzik.
A 3 az 1-ben technológiájának köszönhetően egyetlen termékben biztosítja az alaplakkot, a gazdagon pigmentált színt és a fényes fedőlakkot .
Az én körmeimen 1 hetet simán kibír, tényleg kopásálló.
A gyorsan száradó formulája azt ígéri, hogy 60 másodperc alatt 1 rétegben tökéletesre szárad.
Sajnos ez nálam nem vált be.
Kell annak pár perc, de így is imádom.

2 réteg
Nézzétek meg milyen szép :)
Nagyon tetszik, hogy nincsenek benne csillámok, pedig én aztán szeretem a csillogást :)

Ez a lakk így tökéletes ahogy van!

Csak ajánlani tudom a nyári ill. a tavaszi szezonra ;)

Ti próbáltátok már a kollekció valamelyik darabját?
Szeretitek a Rimmel lakkokat?