JimJams ALOE VITA LIFT Feszesítő szérum

Sziasztok!
A mai posztban bemutatott JimJams termék már nem a 2. Aktiválás kategóriába található, hanem a 3 fázisú bőrápolásban, a 3. Ápolás kategóriába. 
 Amit ígér:
Elasztin és aloe tartlamú feszesítő, hidratáló koncentrátum a sima, és rugalmas szemkörnyékért. Liposzómába zárt E- és A-vitaminjai segíthetik a bőr regenerációs folyamatait. Minden bőrtípusra ajánlott.
Kiszerelés:
Elsőre elég picinek tűnik, de mivel alig kell belőle, így ez a kis mennyiség is sokáig elég.
15 ml-es.


A pipettás kiszereléssel engem teljesen levettek a lábamról.
A szérum adagolása így nagyon egyszerű.



Maga a szérum elég folyékony és ahogy feljebb írtam a pipettás kiszerelés miatt ez nem probléma.
Nagyon könnyű, vizes állagú.
Tényleg elég belőle egy nagyon kevés mennyiség.
Könnyen beszívódik.
Nem irritál.



Használata:


Reggel a JimJams Beauty Hidratáló nappali krém előtt és este a JimJams Beauty Éjszakai tápláló krém előtt javasolt. Kis mennyiséget vigyen fel ujjával a tiszta szemkörnyéki bőrre, majd gyengéden simítsa el, ujjbegyével finomat ütögetve juttassa be a bőrbe vagy használja a JimJams Beauty Photoionic készüléket. Száj környékén is használhatja a finom vonalak csökkentésére.

Én főleg este szoktam felvinni a szemem köré. A pipettát a szemem alá érintem és egy egészen kis mennyiséget teszek, amit finoman beleütögetek a bőrbe.
Néha reggel is használom és a szérum felé viszem fel a nappali arckrémet. 


Amióta használom, azt vettem észre, hogy rugalmasabb a bőr azon a területen ahol használom (szemem környéke). Nem szárad ki bőr annyira.
Amikor nagyon vízhiányosnak érzem az arcomat, akkor az egész arcomra használom főleg este, de volt már, hogy kipróbáltam nappalra is. Hamar beszívódott és sminkelni is tudtam felé.


Az Alveola Shop oldaláról tudjátok megvásárolni INNEN.