Ziaja hajsampon napraforgó kivonattal

Sziasztok!
Az utóbbi időben úgy adódott, hogy több samponom is felhalmozódott és hát ilyenkor elég nehéz megállni, hogy szép sorba használjam el őket :) Az egyik ezek közül a Ziaja sampon napraforgó kivonattal. 
Csomagolás:
Sötétbarna, műanyag flakon.
Sárga - fehér címkével.
Felpattintós kupakkal.

500 ml-es, ami számomra nagyon szimpatikus a hajam hosszúsága és dússága miatt.


Amit ígér:
Gyengéden tisztítja a hajat. Mérsékli a szín fakulását. Erősíti és védi a hajat a külső hatásoktól. Gátolja a hajvégek szálkásodását.
Festett hajra.

Illat:
Semmi extra. Klasszikus sampon illat.

Vélemény:
Általában szeretni szoktam a Ziaja termékeket.
Ezzel a termékkel sem volt semmi bajom.
Tette, amit tennie kell egy hajsamponnak.
Jól tisztított és jól habzott. Nem zsírosította és nem nehezítette el a hajamat, talán mintha pár nappal (2-3 nap) meghosszabbítottam volna a két mosás közötti időt.
Festett hajra való és elvileg mérsékli a szín fakulását, de én ezt nem vettem észre.
Azt nem tudom, hogy milyen a végeredmény, ha nem használunk utána hajbalzsamot, mert nekem kell a hajamat balzsamozni, így nem próbáltam nélküle.
Elégedett vagyok ezzel a termékkel, főleg a mérete miatt és az ára is baráti 1.095.-  ;)

A Ziaja oldaláról tudjátok megrendelni INNEN.