BornPrettyStore körömnyomda és lakk

Sziasztok!
A mai posztban a körömnyomdához elengedhetetlen kellékeket hoztam nektek.

 Körömnyomda és lehúzó

3 x 4 cm.
Nagyon puha, fehér színű a nyomdafej, amit ki lehet venni a fogantyúból. 
Elsőre nem sikerült vele nyomdáznom, nem értettem, hogy miért :) aztán rájöttem, hogy mivel ennyire puha a nyomdafej, nem kell rányomni a lemezre, csak finoman "felszedni" a mintát.
Nagyon szépen mintáz, szeretem a fehér színét, igaz fehér lakknál kicsit nehéz :)
A lehúzó is jól működik, ami műanyag és nem fém.
A Born Pretty Store oldaláról tudjátok megrendelni INNEN


Körömnyomda lakk

Ezidáig még nem használtam nyomdázáshoz való lakkot, így nagyon kíváncsi voltam, hogy miben különbözik, ezért rendeltem egy fekete színűt, mondván ha beválik, akkor rendelek másik színben is :)
Jelentem, hogy bevált :D
Szép fekete, jó vele nyomdázni. Igaz, hogy kicsit gyorsan szárad, ezért gyorsabban kell vele dolgozni.
Szeretem, hogy körömlakklemosó nélkül is lejön a bőrről, ha a köröm szélénél rámegy a minta.
Kipróbáltam körömlakként is és úgy is jó volt, főleg hogy gyorsan szárad, igaz, hogy kicsit csíkoz az ecset ilyenkor. A végeredmény enyhén matt.


Végül pedig egy minta élesben ;) 

A nyomdához való körömlakkot szintén a Born Pretty Store oldalról rendeltem INNEN.
A lakk sok színben (19) kapható.
15 ml-es kiszerelés.

Ha rendeltek az oldalról, akkor ne felejtsétek el használni a 10%-os kedvezmény kódot!