Avon Christian Lacroix Bijou parfüm

Sziasztok!
A mai posztban az egyik kedvenc parfümömet mutatom meg, ami az Avon Christian Lacroix Bijou parfüm.

Kezdeném a parfüm üvegével, ami engem már megvett elsőre.
Csomagolás:
Imádom a gyémánt kinézetre vágott kupakot, aminek a mintája megjelenik az üveg alján, valamint a dobozán.
A színvilága is mesés. Ombre, rózsaszínes rose gold.
50 ml.


Az AVON legújabb parfümkreációi a francia divattervező, Christian Lacroix nevéhez fűződnek. Az orientális-gourmand illatjegyeiben az olasz mandarin és a pazar vanília találkozik a fűszeres csillagánizzsal, ellenállhatatlan és egyben ünnepi illatkombinációt alkotva.

Az illat:
Ezt a parfümöt csak leírás alapján választottam, gondoltam, ha van benne vanília, akkor nem lehet rossz :D
Amikor megérkezett és magamra fújtam, rabul ejtett. Nem gondoltam, hogy ennyire jó lesz.
Idáig az Avon Luck volt a favorit, de azt hiszem, hogy ez most lekörözte vagyis egy ideig kis padra került a Luck.
Fő akkordjai:
- púderes
- édes
- vanília
- virágos


Az én orrom főleg a púderes, édes vaníliát érzi, nagyon minimálisan érzem a jázmint, ami megfűszerezi ezt az édességet és különlegessé teszi.
Rajtam talán még édesebb, de nem a cukorkás édes illat.
A tartóssága közepes, délutánra csak nagyon enyhén érezni.
Nyárra nem tudom elképzelni, de a többi évszakban igen.
Inkább nappalra, nem estére.

Az édes illat kedvelőinek ajánlom, akik már elmúltak 20 évesek és a mindennapjaikba egy édes kis különlegességet szeretnének csempészni.

Nekem most telitalálat ez a parfüm.

Ti szagoltátok már az Avon Christian Lacroix Bijou parfümöt?
Szeretitek az Avon parfümjeit?
Melyik a kedvencetek?