Körömdíszítő strassz toll?

Sziasztok!
A mai posztban egy számomra szuper kis körömdíszítő kelléket mutatok meg nektek. Nem tudom, hogy pontosan magyarra fordítva mi is a neve, én elneveztem Körömdíszítő strassz tollnak :D

 Mióta megvan nekem ez a kis szett, nagyon jó szolgálatot tett. Könnyebb vele dolgozni, felhelyezni a körmeimre a strasszokat.
Az alábbi termékekből áll:
- Toll
- Tálca
- Ragasztó

A tálca 9 x 6 cm.
Két oldala van. Az egyiken szűkebbek a sávok a kisebb strasszoknak, a másikon szélesebbek.


A "toll" műanyag.

A hegye üreges, fém.

Ide szoktam egy kis darab ragasztót bedugni, ahogy a képen is látszik.
Nem kell félni, a ragasztó éppen csak annyira ragad, hogy könnyen felszedi a különböző méretű és alakú strasszokat, flittereket, szegecseket stb.


Itt láthatjátok, hogy milyen szuper kis kellék :)
Pikk-pakk kész a körömdíszítés.

Kis méretű strassz:


Nagy méretű strassz:

Szeretem, amikor a körömdíszítéshez is vannak ilyen csudi ügyi kellékeim..
Jó velük dolgozni :D

Ha érdekel titeket ez a szett, akkor a Bornpretty oldaláról tudjátok megrendelni INNEN.

Ha pedig vásároltok, akkor ne felejtsétek el a 10% kedvezmény kódot!