JimJams ALOE VERA Habzó lemosó gél

Sziasztok!
Akik követnek instagramon-on láthatták, hogy lehetőséget kaptam, hogy kipróbáljak pár JimJams Beauty terméket. Nagyon örültem a lehetőségnek, mert ezidáig nem használtam JimJams Beauty terméket, de szimpatikusak voltak számomra, csak valahogy mindig elsiklott a tekintetem rajtuk. Összesen 6 terméket kaptam és gondolkoztam rajta, hogy 1 vagy több blogposztot írjak róluk, végül úgy döntöttem, hogy minden termék megérdemli, hogy külön posztot kapjon.
A csomagban a 3 fázisú bőrápolás minden eleméhez találtam terméket:
1. Tisztítás
2. Aktiválás
3. Ápolás  
A termékeket ebben a sorrendbe mutatom be, így kezdeném a sort az 1. tisztítás kategóriában a JimJams ALOE VERA Habzó lemosó géllel:


Kiszerelés:
A lemosó gél 150 ml-es, műanyag flakon, felpattintós tetővel. 
Tetszik a design. Engem teljesen magával ragadt, az a kis apróság, hogy minden terméken megtalálható, hogy a termék a 3 lépés közül melyikbe tartozik. 
A tető egy kis műanyaggal van lezárva, amit le kell törni.

ÖSSZETEVŐK (INCI)

Gél állagú, ahogy a nevében is szerepel.

Amit ígér:
Enyhén habzó arclemosó gél minden bőrtípusra. Hatékonyan távolítja el a szennyeződéseket és a sminket. A benne lévő Phantenol nyugtat, az aloe vera kivonatnak köszönhetően használata után a bőr hidratált és frissességtől ragyogó lesz.
Alkohol- és parabénmentes.

Véleményem:
Szerintem elég jó lemosó gél. 
Az illata kellemes friss.
Használata után felfrissül az arcom.
Pont annyira habzik amennyire kell.
Jól tisztítja a bőrt. 
Az én arcbőrömet nem szárítja.
Nem tapasztaltam irritációt, a szemem környékét kerültem a használatakor.

Elégedett vagyok a termékkel.
Örülök, hogy található benne Aloe Vera (kicsit olyan az érzésem használat közben mintha az Aloe Vera növényt használnám) és Panthenol.

Egy próbát mindenképp megér!

Megtalálható a Rossmann üzletekben, online pedig  ITT.

Hamarosan jövök a következő JimJams Beauty termékkel ;)

"A terméket tesztelésre kaptam, de ez nem befolyásolta a véleményemet"

Ti ismeritek ezt a márkát?
Próbáltátok már valamelyik termékét?