2015. október 27.

JimJams ALOE VERA Habzó lemosó gél

Sziasztok!
Akik követnek instagramon-on láthatták, hogy lehetőséget kaptam, hogy kipróbáljak pár JimJams Beauty terméket. Nagyon örültem a lehetőségnek, mert ezidáig nem használtam JimJams Beauty terméket, de szimpatikusak voltak számomra, csak valahogy mindig elsiklott a tekintetem rajtuk. Összesen 6 terméket kaptam és gondolkoztam rajta, hogy 1 vagy több blogposztot írjak róluk, végül úgy döntöttem, hogy minden termék megérdemli, hogy külön posztot kapjon.
A csomagban a 3 fázisú bőrápolás minden eleméhez találtam terméket:
1. Tisztítás
2. Aktiválás
3. Ápolás  
A termékeket ebben a sorrendbe mutatom be, így kezdeném a sort az 1. tisztítás kategóriában a JimJams ALOE VERA Habzó lemosó géllel:


Kiszerelés:
A lemosó gél 150 ml-es, műanyag flakon, felpattintós tetővel. 
Tetszik a design. Engem teljesen magával ragadt, az a kis apróság, hogy minden terméken megtalálható, hogy a termék a 3 lépés közül melyikbe tartozik. 
A tető egy kis műanyaggal van lezárva, amit le kell törni.

ÖSSZETEVŐK (INCI)

Gél állagú, ahogy a nevében is szerepel.

Amit ígér:
Enyhén habzó arclemosó gél minden bőrtípusra. Hatékonyan távolítja el a szennyeződéseket és a sminket. A benne lévő Phantenol nyugtat, az aloe vera kivonatnak köszönhetően használata után a bőr hidratált és frissességtől ragyogó lesz.
Alkohol- és parabénmentes.

Véleményem:
Szerintem elég jó lemosó gél. 
Az illata kellemes friss.
Használata után felfrissül az arcom.
Pont annyira habzik amennyire kell.
Jól tisztítja a bőrt. 
Az én arcbőrömet nem szárítja.
Nem tapasztaltam irritációt, a szemem környékét kerültem a használatakor.

Elégedett vagyok a termékkel.
Örülök, hogy található benne Aloe Vera (kicsit olyan az érzésem használat közben mintha az Aloe Vera növényt használnám) és Panthenol.

Egy próbát mindenképp megér!

Megtalálható a Rossmann üzletekben, online pedig  ITT.

Hamarosan jövök a következő JimJams Beauty termékkel ;)

"A terméket tesztelésre kaptam, de ez nem befolyásolta a véleményemet"

Ti ismeritek ezt a márkát?
Próbáltátok már valamelyik termékét?



1 megjegyzés:

  1. A Glamour napokon sikeresen beszereztem a fekete szappant, majd sajnos butus módon rá két hétre egy arc krémet is vennem kellett és pont a márka krémére esett a választásom. Az eddigi tapasztalataim egész jók, a krémmel kapcsolatban 4 nap után el tudom mondani teszi amit tennie kell.A fekete szappanról még nem tudok mit mondani, sok helyen olvastam hogy egy hónapos sikertelen használat után hozta mega kivánt eredményt, talán annyit vettem eddig észre, hogy kicsit enyhiti a piros kis patikat. De majd ha jobban kitapasztaltam bejegyzést úgy is fogok csinálni :)

    VálaszTörlés