Halloween smink - Colourvue Crazy Lens | Twilight

Sziasztok!
Sajnos idő hiányában nem tudtam már videót készíteni, de nem akartam kihagyni a Halloween-i őrületből ez a klassz kontaktlencsét, így készítettem vele egy sminket ;)






Mikor elkezdtem készíteni a sminket, még nem tudtam, hogy mi fog kisülni belőle :)
Semmi ötletem nem volt, csak a "kezemre" bíztam magam ;) 
És végül ez lett belőle.

Tetszik a végeredmény, főleg, mert van benne valami vámpíros, valami gonosz :D
A smink elkészítéséhez pár terméket használtam:
Ezt az ősrégi noname palettát:

- Aden Cosmetics fekete szemceruza
- Essence Lash Princess szzempillaspirál
- Garnier Miracle Skin krém
- Rimmel Lasting Finish 25Hr púder - 001 Light Porcelain
- az ajkamra pedig egy noname piros rúzs, amibe beleütögettem egy kis arany szemhéjpúdert :)

A kontaktlencsét az Alensa.hu webáruházból tudjátok megrendelni INNEN
Több képet pedig ITT nézhettek meg a lencséről ;)