AVON Magic Effect Lace körömlakk - Pretty Pastel

Sziasztok!
Ebben a mai a posztban az Avon egyik körömlakk újdonságát mutatom meg a Magic Effects csipkés hatású körömlakkot. Amikor megláttam a katalógusban, valahogy magával ragadt és nem tudtam neki ellenállni.

Kiszerelése a szokásos Avon lakkos üveg, 10 ml-es.

Már az üvegen keresztül is látszódnak a különböző méretű, hatszögek, vidám pasztell színekben :)

Nekem a Pretty Pastel árnyalatban van meg, amiben kék, rózsaszín és sárga színű hatszögecskék vannak.
Ezen az árnyalaton kívül még 4 féle árnyalatban tudjátok beszerezni.


Közelebbről a kis cukiságok :) Itt láthatóak a méretkülönbségek ;)

Itt pedig a már a körmeimen pompáznak :)
Nézzétek milyen szépek különböző színű lakkokon.
Használt lakkok:
Avon Speed Dry - Turquoise pop

Használható fedőlakként, ahogy én a képen, vagy önmagában is.

Elég tartós, 1 hetet simán kibírt a körmeimen.
Hamar szárad, így azzal is elégedett voltam.
A lemosása egy kicsit macerás, de megéri ;) Egy kicsit rajtahagyom a körmeimen a körömlakklemosós pamacsot és utána könnyen lejön :D

Ha megtetszett ez a körömlakk és szeretnétek megvásárolni, akkor keressétek fel Avon Tanácsadótokat vagy vegyétek meg online INNEN!

Tetszik nektek ez az új csipkés kollekció?
Szeretitek az Avon lakkokat?