NYX BB krém + NYX ajakceruza

Sziasztok!
Aki rendszeresen olvassa a blogom vagy nézi a videóimat tudja, hogy az utóbbi időben, pontosan tavaly ősztől valahogy elhagytam az alapozók használatát. Valahogy túl soknak érzi az arcom, amikor alapozót viszek fel rá. Így átálltam a BB krémekre. Ezidáig nem találtam megfelelő árnyalatú, elég világos BB krémet, de szerencsére rátaláltam a NYX BB krémre.


Ezt a terméket februárban kezdtem el használni. Ez idő alatt szinte mindennap használtam.
Ahogy a dobozán olvasható, selymes állagú színezett hidratáló krém.
Minden bőrtípusra használható.
3 árnyalatban kapható:
- Golden
- Natural
- és a legvilágosabb Nude

Én a Nude árnyalatot választottam és reménykedtem, hogy elég világos lesz.

A dobozán minden fontos információ megtalálható, többek között az összetevők listája.

A BB krém egy műanyag tubusban található. 
30 ml-es kiszerelés.

Sajnos nem volt rendesen rácsavarva a kupak, így egy kis mennyiség kifolyt a kupakba, de szerencsére fültisztítópálcikával ki tudtam szedni és fel tudtam használni a krémet. 

Használat közben:

Szerintem elég szép fedése van, számomra teljesen jó. A nagyobb pattanásaimat nem tünteti el, de ezen segít a korrektor :)
Elég világos, aminek nagyon örülök.
Nem nehezíti el az arcomat, nincsen maszk hatása.
Szépen egységesíti az arcbőrömet.
Olajmentes, így nem alakulnak ki újabb pattanásaim.
Amit észrevettem még, hogy a meglévő pattanásaim, hamarabb elmúlnak, mintha leszárítaná őket.
Az illata elviselhető, felkenve már nem érzem.

Teljes sminkben:


Más fényviszonyokban: 


A számon szintén egy NYX termék található:

Nagyon szép színe van  ;)
Az ajakceruzát is szeretem.
Krémes, könnyű vele bánni és elég tartós.
A kopása is elég jó, nem csúnya.
Könnyű hegyezni.
INNEN tudjátok megrendelni.

Teljesen megvagyok elégedve a BB krémmel.
Ősszel és télen újra elkezdem használni, most fényvédős színezett hidratálóra váltottam.
A késő őszi és a téli arcszínemhez tökéletes.

Ha megtetszett ez a BB krém, akkor az INNEN tudjátok megrendelni.