Avon Luck La Vie | Parfüm

Sziasztok!
Aki rendszeres olvasója a blogomnak, az tudja, hogy óriási kedvencem lett télen az Avon Luck parfümje. (Véleményem a Luck parfümről)
Amikor megláttam a katalógusban, és megillatoztam a mintát, arra gondoltam, hogy ez kell nekem nyárra :) 
Az üvege teljesen ugyanolyan, mint a Luck parfümnek. Arany masni és áttetsző, mintázott üveg.
EDP
50 ml-es kiszerelés.

Mikor megérkezett, alig vártam, hogy megszaglásszam.
Mindig izgatott vagyok, hogy egy parfüm, hogyan bontakozik ki a bőrömön.

Első fújásra nagyon erősnek tűnt, szerencsére ez pár pillanat és elillan.
ILLATKATEGÓRIA:
virágos-gyümölcsös
FŐBB ILLATJEGYEI:
édes eper
gyöngyvirág
cédrusfa

Ahogy elkezd kibontakozni az aroma, előtűnik az édeskés illat (ami egyáltalán nem túl tömény és nem émelyítős), megfűszerezve enyhe virágillattal. 
Tavaszra és nyárra ajánlanám, nappali "viseletre".
Nem tolakodó.

A tartóssága sajnos nem a legjobb. Rajtam kb. 2-3 óra, amit nagyon sajnálok.
A Luck 100X tartósabb ;)


Amit írnak róla:
Legyen az életed mesébe illő! Az élet fényűző oldala ihlette az Avon Luck La Vie parfümöt, melyben az édes eper, a gyöngyvirág és a cédrusfa alkot minőségi elegyet, hogy elkápráztassa az érzékeidet.


Erre a parfümre nem tudom azt mondani, hogy levett a lábamról, mégis tetszik a visszafogott édeskés illata miatt, amit szeretek viselni a mindennapokban.

Ha szeretnétek megvásárolni, akkor az Avon online oldalról INNEN tudjátok vagy keressétek fel Avon Tanácsadótokat!

Nektek megvan ez a parfüm?
Szeretitek az illatát?