Csillámtetoválás - 2 mintából 1 minta strasszkővel díszítve

Sziasztok!
Ebben a posztban ismét egy csillámtetoválást mutatok Nektek, mivel ismét eljött a szezonja ;)
Több bejegyzést is láthattatok már Tőlem, hogy hogyan lehet elkészíteni, milyen technikával a csillámtetoválásokat. Most azt mutatom meg, hogy 2 különböző mintából egy pillanat alatt 1 új csodaszép csillámtetkót készíthetünk ;)

Ezeket használtam:
 Mindent, ami szükséges a csillámtetoválás elkészítéshez a CSILLÁMVILÁG oldaláról tudjátok beszerezni INNEN ;)

Az elkészítés roppant egyszerű.
Ugyanúgy kell, ahogy az előző posztjaimban láthattátok, de ha esetleg nem, akkor ennek a bejegyzés végén kaptok egy kis segítséget ;)

Én először elkészítettem az egyik mintát, a kívánt helyre, a kívánt színekkel.


Miután elkészült,
a másik minta sablonját is felragasztottam és szintén elkészítettem a kiválasztott színekkel, de mielőtt felvittem a csillámporokat, a kék strasszokat jól belenyomkodtam a csillámragasztóba és csak ezután következtek a csillámporok ;)

És az új csillámtetoválás el is készült ,)

Ezzel a technikával sokféle mintát készíthetünk, tényleg csak a képzelet szab határt :)




A végére pedig a megígért segítség a csillámtetoválás elkészítéséhez, ha esetleg nem láttátok volna az előző bejegyzéseimet:

Tappancs a lábfejre: