2012. május 10.

Megérkezett a Mac nyereményem :)

Sziasztok!
Ma megérkezett a nyereményem.
Nem is gondoltam volna, hogy már a héten megkapom.
Nagyon örülök neki, mert nem gondoltam, hogy én nyerem meg.
A nyereményem nem volt más, mint egy szabadon választhatott színű Mac Lipstick
Maria -tól nyertem ezt a remek rúzst, amit innen is köszönök Neki :)

Még idáig nem volt soha Mac rúzsom és nagyon örülök, hogy most már van.
Első használatra nagyon tetszik.
Jó illata van, nem szárítja az ajkaimat és nem utolsó sorban szép a színe.
Nagyon nehéz volt az árnyalat választás, mert mindegyiknek nagyon tetszett és nem tudnám így utólag megmondani, hogy mennyi képet és blogot néztem meg a választásom megkönnyítésére, de végül is a Pretty Please árnyalat mellett döntöttem.
Nem bántam meg!








Napfénynél

Szobában a csuklómon
Előtte és utána

Napfénynél a csuklómon
Napfénynél a számon
Nekem nagyon elnyerte a tetszésemet és biztos, hogy rengeteget fogom használni :)
Nektek, hogy tetszik?
Van Mac rúzsotok?
Ha igen, akkor mi a véleményetek róla?

12 megjegyzés:

  1. nagyon szép a színe ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi :) Nekem is nagyon tetszik :)

      Törlés
  2. Gratula, nagyon szép :]
    Az én vigaszdíjam is ma ért ide. :]

    VálaszTörlés
  3. de jó :) gratulálok! szép a színe, bár a kezeden nekem jobban tetszik. mostanában nem vagyok oda az ilyen gyöngyházfényű csillogástól. de amúgy az a lényeg, hogy neked tetsszen :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszike :) Én most pont ilyen színű rúzst akartam. Régen volt nekem, de sajnos elfogyott, ezért is örülök ennyire :)

      Törlés
  4. Wow..nagyon tetszik! Èn biztos voltam benne hogy meg fogod bánni, mivel nagyon világos a szine.

    VálaszTörlés
  5. Gratula, nagyon irigyellek! :) Gyönyörű színt választottál, a mindennapokra tökéletes!

    VálaszTörlés
  6. Imádom az ilyen színű rúzsokat:$

    VálaszTörlés