2013. október 28.

Christina Aguilera inspirálta smink csipke mintával

Sziasztok!
Egy bloggereknek szánt versenyre készítettem ezt a sminket, ami egy Christina Aguilera inspirálta Halloween smink csipke mintával.
Ezt a sminket úgy képzeltem el, hogy 2in1 azaz, 1 arcon 2 smink, amit a csipke minta köt össze :)
Christina sminkjét szerintem sokan felismeritek, hogy honnan inspirálódtam. Fél arcom a Lady Marmalade - Moulin Rouge hangulatát idézi, a másik fele pedig a Fekete özvegy nevet kapta :) 


A csipke minta Christina Aguilera parfümjein megtalálható csipke mintát jelképezi.
Az új parfüm az Unforgettable a nőiesség esszenciája: emlékezetes és hosszan tartó illatot biztosít. Az alap-illat egy kellemes gyümölcsös felütéssel kezdődik, amely illatozó virágcsokrokra emlékeztet. A könnyed jegyeket az éjjeli  jázmin adja, ezt egészíti ki az értékes török rózsa, melyből 60 ezer darab, reggeli órákban szüretelt virág szükséges, hogy egyetlen uncia tiszta rózsaolajat kinyerjenek belőlük.

Ez az exkluzív, virágos illat egészül ki a kasmírral, mely igazán mély és rendkívül tartós, bársonyos benyomást kelt. Az érzéki vanília jegyek egybeolvadnak az igen aromás tonka absolute-tal. Ezek összhangja adja az illat tartósságát.


Amiket használtam a smink elkészítéséhez:
Arc:
- ADEN alapozó - 05
- Rimmel Match Perfection - 200 Soft Beige
- Avon bőrszínhez igazodó porpúder - Nude
- ADEN  pirosító púder - No.02 Brown

Szem:
- L'oréal Super Liner Silkissime szemhéjtus - 01 fekete
-   Avon Glimmerstick Diamonds szemceruza - Black Ice
- ArtDeco filces tus - 01 fekete
- Avon ColorTrend szemceruza - fehér
L'oréal False Lash Wings szempillaspirál - fekete
- Műszempilla
- Essence Frame4Fame műszempilla ragasztó
- Strasszkövek, amiket a Csillámvilág oldaláról tudtok beszerezni INNEN
- Csillámvilág Kozmetikai csillámpor - Fekete,  INNEN tudjátok megrendelni.
- 120-as paletta
- Beauties Factory 12 db-os ecsetkészlet, INNEN szerezhető be.

Száj:
- L'oréal Super Liner Silkissime szemhéjtus - 01 fekete
- ArtDeco filces tus - 01 fekete
- Luoys Paris Lipstick - 838
- Elf 24K szájfény


Ti szeretitek Christina Aguilera-t?
Ismeritek a parfümjeit?
Melyik a kedvenc Christina zenétek?




11 megjegyzés:

  1. Én nem vagyok oda a csajért, bár különleges hangja van, mondjuk a Dirty-t szeretem tőle. Club zenéket szeretem, így nem hallgatok rádiót sem. Viszont van egy filmje, a Díva, zseniális film, imádom, nézd majd meg, a Bourlesque világáról is szól. :)
    Amúgy a sminket inspiráló számot is szeretem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Feltétlen megnézem :) És a sminkről mi a véleményed :P

      Törlés
  2. Húúúúú ez ismét jól sikerűlt csajszi!
    Nagyon szép nekem kifejezetten a bal vagyis a piros szemed tetszik. Nagyon kiemeli a kék szemed! És a műpilla!!!! Tökéletes! Ügyi vagy! <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszike :) Puszika <3

      Törlés
  3. Az utolsó előtti kép valami csodás, gyönyörá vagy rajta! Innen szeretném jelezni, hogy egy teljes arcos Marmalade-sminket is megnéznék, valamint a Candy Manben ciselt sminkjét is :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen, nagyon aranyos vagy :) Amint időm engedi készülnek a sminkek ;)

      Törlés
  4. Hű ez igen, nagyon vad, de a piros tényleg nagyon kiemeli a szemedet, tetszik :)!!!!

    VálaszTörlés
  5. Kérlek engedj meg egy kritikát, a szád nem tetszik. A helyedben én a szádat egészben pirosra festettem volna a fekete kontúrral. Értem én, hogy azért vágtad félbe, mert fél oldalas a smink, de a csipke átlóg a Lady Marmalade-os oldalra így az átló nem függölegesen kell, hogy elhelyezkedjen az arcodon, hanem lehetett volna ferde. Amúgy a szemeden nagyon szép a smink mindkét oldalt. Valóban jól áll a piros.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Nagyon szépen köszönöm az őszinte kritikát. Örülök, hogy megosztottad a véleményed és talán tényleg jobb lett volna ferdén ;)

      Törlés
  6. Nagyon jó lett! :) Ügyes vagy!

    VálaszTörlés