Rimmel London termékek

Sziasztok!
Pénteken megérkezett a Rimmel a csomagom.
Szuper kis csomag, amit nagyon szépen köszönök a Coty Hungary Kft. -nek. Nagyon örülök, hogy én lettem az 5 bloggerina egyike, aki megnyerte ezeket a remek termékeket.

Pár hete készítettem egy bejegyzést, amiben leírtam, hogy Katy Perry a “Wide Awake” számában nyújtott előadásért a “Legjobb pop szóló” kategóriában jelölték.
A díjat végül nem Ő kapta, de a sminkjével nagy sikert aratott.

A Los Angeles-i Grammy díj átadó gálán Katy Perry sminkmestere, Jake Bailey angol stílusban készítette el a művésznő sminkjét és ehhez ezeket a Rimmel London termékeket használta.

Match Perfection alapozó

 Pumpás adagolója van, aminek nagyon örülök. 1 adaggal szinte az egész arcomat letudom alapozni. Nagyon könnyű eloszlatni az alapozót akár kézzel, akár szivaccsal.
A kék színű adagolót le lehet csavarni az üvegről és így tényleg az egész alapozót fel lehet használni.
A képen 1 pumpálást láthattok.
Először nagyon megijedtem, hogy sötét lesz, de ahogy felkentem az arcomra tényleg illeszkedik a bőrszínemhez és nincsen maszk hatása. Egész nap tart és jó a fedése is. Könnyű állagú, nem nehezíti el az arcomat.
200 Soft Beige árnyalatú.
30 ml-es kiszerelés.
SPF 18

Glam' Eyes Trio szemhéjpúder paletta


Sajnos ami Katy Perry szemén van a 621 Orion árnyalat az éppen kifogyott a raktárból, így én a 698 Modern Blues árnyalatot kaptam. A színek nagyon tetszenek. szerintem sokat fogom használni.

Scandeleyes szempillaspirál


 Egy szóval tudnám tudnám leírni IMÁDOM!
Számomra tökéletes szempillaspirál.
Nem kenődik el, nem porzik a pillákról, egész nap tart. Nem csomósodik, szép pillákat csinál.
Nagyon jó a vastag keféje, könnyen tudtam vele dolgozni és pillanatok alatt hatalmas pilláim lettek.
Nagy szerelmem lett!

Annak aki nem ismeri ezt a spirált készítettem egy összehasonlítást a méretei miatt.


Soft Kohl Kajal szemceruza:

Fekete színű. Alig érintettem a kézfejemhez és egyből jól fogott. A vízvonalra is tökéletes, nem kell rányomni, tényleg nagyon puha és szép fekete. Elég sokáig bírta, nem maszatolódott el a szememen.
061 Jet Black árnyalat.

Lasting Finish ajakrúzs:


Imádom a barackos-rózsaszínes színét és azt, hogy krémes és nem szárít. Nem feltűnő és szerintem bármilyen alkalomra tökéletes. A tartóssága nem az igazi, de pár órát így is kibír a számon. Az illatát külön imádom :)
206-os Nude Pink árnyalat.


Lasting Finish 1000 Kisses ajakkontúrceruza:

Nem igazán szoktam használni ajakkontúrceruzát. Nem hiszem, hogy napi szinte fogom használni, a színe így elsőre nem fogott meg :( Aztán, lehet hogy majd teljes sminkhez tetszeni fog. A tartósságát nem tudom megmondani, hogy milyen, mert még nem használtam. Puha, így nem kell nagyon rányomni az ajakra.
Spice árnyalat.

Hamarosan pedig elkészítem Katy Perry sminkjét is ezekkel a termékekkel :)

Nektek vannak Rimmel termékeitek?
Ha igen melyik és mi a véleményetek?