2013. február 23.

1 éves lett a blog :)

Annyira elfoglalt voltam az utóbbi napokban, hogy teljesen elfelejtettem, hogy 19-én egy éves lett a blogom :)

Emlékszem a napra, hogy kicsit félve indítottam útjára a blogot :) Egyáltalán nem gondoltam volna, hogy idáig fogok blogolni és hogy ennyi kedves feliratkozót és bloggerinát ismerek meg a blogon keresztül.
Minden új és régi feliratkozónak rettentően örülök és minden hozzászólást köszönök!
Remélem még legalább ennyit együtt leszünk!

Végül egy kis rövid összefoglaló az elmúlt évről:

Blog összes oldalmegjelenítése: Kicsivel több, mint 54.000
Blog feliratkozók: 186

Facebook követőim száma: 202

Youtube feliratkozók: 73
Youtube videómegtekintések száma: 2763



16 megjegyzés:

  1. Boldog blogszülinapot csak így tovább! :-)
    Majdnem egyszerre indultunk, nálam kb 1 hónap múlva lesz a nagy esemény. Épp a héten mondta az Emberem, hogy nem gondolta, hogy ilyen sokáig fogom csinálni...

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok és még Sok-Sok Sikeres Blogszülinapot! :)

    VálaszTörlés
  3. .gratula, meg sok oromet a blogolasban :)

    VálaszTörlés
  4. Gratulálok :)! Úgy látom többen is tavaly év elején, illetve az év első felében álltunk neki a blogolásnak :)!

    VálaszTörlés
  5. Boldog BlogSzületésnapot!(L)

    VálaszTörlés
  6. Boldog Blog-születésnapot! :)

    VálaszTörlés
  7. Boldog blogszülinapot :)

    VálaszTörlés
  8. Boldog blogszülinapot! :)

    VálaszTörlés
  9. Boldog blogszülit! :)

    VálaszTörlés
  10. Nagyon szépen köszönöm Nektek!!! Örülök, hogy vagytok !!!

    VálaszTörlés
  11. Nagyon boldog blogszülit! :-) <3

    VálaszTörlés