2013. január 11.

Walt Disney Hercegnők mai ruhákban - Polyvore

Sziasztok!
Ma valami olyat hoztam Nektek, ami még nem volt a blogom. Gondoltam kipróbálom magam a Polyvore oldalon is :) Szerintem nincsen olyan leányzó, aki nem ismerné és nem szeretné valamelyik Disney hercegnőt vagy kislányként nem képzelte magát valamelyikőjük bőrébe :) Így most arra gondoltam, hogy az Ő ruhájukat képzelem egy kicsit mai formába: 
Olvassatok tovább az elkészült öltözékekért :)









Nagy kedvenceim lettek ezek a kollekciók :)
Nektek ki a kedvenc Hercegnőtök és melyik összeállítás tetszik a legjobban?
Szeretnétek még Tőlem látni ehhez hasonló bejegyzést?





16 megjegyzés:

  1. piros haj a legjobb!!

    VálaszTörlés
  2. Hát ez óriási ötlet volt, nagyon tetszett! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök, hogy tetszett :)

      Törlés
  3. Ezzel a polyvore posttal beloptad magad a szívembe :)
    Én is polyvorozok közbe :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon aranyos vagy, örülök neki :)

      Törlés
  4. Ez nagyon cuki bejegyzés volt! :)

    VálaszTörlés
  5. Tetszenek az összeállítások, nekem egyébként Pocahontas a kedvenc Disney hercegnőm :)

    VálaszTörlés
  6. Ez igen! :) Nagyon jó lett, azt kell hogy mondjam. A színek is mind passzolnak, és szerintem még stílusra is eltaláltad a többséget.

    VálaszTörlés
  7. Nagyon ötletes kis sorozat. :D

    VálaszTörlés
  8. Milyen ötletes. :) Nagyon jók lettek az összeállítások!

    VálaszTörlés
  9. jézusom fantasztikusak :O

    VálaszTörlés
  10. Jaj, ezek nagyon jók lettek! Tetszik, hogy minden apró részletre figyeltél! :)

    VálaszTörlés
  11. Köszönöm Csajok! Mind nagyon aranyosak vagytok :) Nem is gondoltam, hogy ennyire fogjátok szeretni ezt a bejegyzést :D

    VálaszTörlés
  12. szívesen megnézném a többi Polyvore-os össze állításod hogy vagy fent?

    VálaszTörlés