2013. január 25.

Pixie Sparkle Parti Smink

Sziasztok!
Ahogy pár napja ígértem, most elkészítettem egy sminket Nektek a Lily Lolo szemhéjpúderrel.
Mivel itt a péntek és a hétvége, így egy parti smink lett belőle:
Beltéri fénynél

Természetes fénynél készült képek:



Szerintem gyönyörű színe van :)




 Beltéri fénynél készültek:





Használt termékek:





Fleur De Sante


2 szempillaspirált is használtam :)

Noname szájfény




Szerintem nagyon szép lett a végeredmény, nekem rettentően tetszik :)
Annak aki esetleg nem látta ITT többet megtudhat a Lily Lolo szemhéjpúderről.
 
Remélem nektek is tetszik :)
 
 







14 megjegyzés:

  1. Az a fél hajas kép kifejezetten művészi :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is pont ezt akartam írni. :D Meg, hogy csini lett a smink. =)

      Törlés
    2. Köszike Neked is :D

      Törlés
  2. Aw... Imádom. Megpróbálom elkészíteni a szombati bulira. :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép! És jól áll a szemedhez! :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép lett! :-)

    VálaszTörlés
  5. De gyönyörű...:O
    Sajnos csak a többieket tudom ismételni én is, de ez csoda szép akkor is! :)

    VálaszTörlés
  6. Köszike Csajok, nagyon aranyosak vagytok! :) Szerintem is csodaszép, nagy kedvencem lett :)

    VálaszTörlés
  7. Jajj de szépek a színek (is ) :]

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szép lett :)

    VálaszTörlés
  9. Csodaszép színe van. :)
    Nagyon illik hozzád és a fél hajas kép is szuper. :)

    VálaszTörlés
  10. Nagyon köszike Nektek :)

    VálaszTörlés