2012. december 4.

Kreatív Kedd - Computer games

Sziasztok!
A múlt héten egy kedves levél fogadott, amikor megnéztem a postafiókomat. Kriszti (Forum Shops blog) írt nekem, hogy szeretnének felkérni a KK-ba vendég bloggernek. Először szóhoz sem jutottam az örömtől majd persze egyből igent mondtam :) Nagyon megtisztelő, hogy Rám gondoltak :) 
A mostani téma a számítógépes játékok
Lássuk, hogy mit választottam :)






Használt termékek:




- Fehér szemceruza (Oriflame)
- Fehér szempillaspirál

Bizonyra már kitaláltátok, hogy minek festettem magam :D

Angry Bird lettem :)

 Remélem tetszik nektek :D


Nézzétek meg a többiek munkáját is:



18 megjegyzés:

  1. Tiszta jó lett!!! :D
    És most ha már úgy is hozzászólok, megjegyezném, hogy tetszik a blog designja is...:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Örülök, hogy tetszik a smink és a design is :D

      Törlés
  2. Nagyon találó, én is imádom a játékot. :)
    És persze a smink is tetszik. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszike :) És a meghívást is :)

      Törlés
  3. De jó, a 4. nagyon durva :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Nekem is az tetszik a legjobban :D

      Törlés
  4. Adri...ez valami szuper jó lett :)))

    VálaszTörlés
  5. nagyon jó lett!! szép!!ez az egyik kedvenc madaram, amikor bejött úgy megszerettem :)

    VálaszTörlés
  6. Szuper lett. :)
    A 4. és 5. kép aranyos lett. :)
    Nekem is tettszik a blogod designja jól kitaláltad. :)

    VálaszTörlés
  7. wow de jó lett :)

    VálaszTörlés
  8. Imádom ezt a játékot ! :D A smink is nagyon jó lett ! :D Remélem játszottál benne pár pályát :D

    VálaszTörlés