2012. november 8.

Megérkezett a nyereményem :)

Sziasztok!
Megérkezett az Iridina Due által rendezett Szemszépségversenyen elért eredményemért kapott nyereményem :) A 2. helyezést értem el, aminek nagyon örülök és köszönöm azoknak, akik nap mint nap szavaztak rám :)
Az Iridina Due FB oldala:
Amit nyertem az pedig ez a kis csomag:
További képek a nyereményről:







Sajnos a kép nem adja vissza a gyönyörű csillogását :(







Nagyon örülök ezeknek a termékeknek és a napokban sminket is készítek velük!

Nektek melyik tetszik?
Van L.A. Makeup terméketek?

10 megjegyzés:

  1. gratulálok! szépek! :)

    VálaszTörlés
  2. Gratu! Szavaztam minden nap, szerintem Te érdemelted volna az 1. helyet :) Mind nagyon szép, nekem sajnos még nincs ettől a márkától semmim, ezért pláne szívesen látok majd ezekkel készült sminkeket!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszike, nagyon aranyos vagy és ígérem hamarosan smink is készül :)

      Törlés
  3. Gratulálok :) szuper nyeremények :)
    http://chic-from-thrift.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  4. gratulálok, jó nyeremények!!

    VálaszTörlés