2012. október 29.

SAKK - I. forduló HIPPI

Sziasztok!
Bekerültem Evelin és Szilvi által meghirdetett SAKK - Őszi sminkversenyébe, ahol már el is kezdődött az 1. forduló HIPPI témában.
Az általam elkészített smink:
Szilvi és Evelin oldalán csak 3 kép látható :) Ha szeretnétek több képet látni, akkor olvassatok tovább :)






A gyűrűt itt nyertem :)
Nézzetek be, mert remek dolgokat találtok!!!



Ha tetszik Nektek ez az általam elkészített HIPPI smink, akkor arra kérlek Titeket, hogy az alábbi linkek valamelyikén szavazzatok rám :)
(2012. október 31-én 21 óráig lehet szavazni)
További képek a sminkemről és a szavazás:

Nagyon szépen köszönöm a szavazatokat!

Használt termékek:











19 megjegyzés:

  1. A gitáros képek a kedvenceim. Megint szépet alkottál, ez a szemfestés nem semmi :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm :)

      Törlés
  2. Ment a szavazat. :) Az előző versenyen is végig szavaztam rád és a mostani sminked is nagyon szuper! Remélem ezt a versenyt megnyered! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm! Nagyon aranyos vagy :D

      Törlés
  3. .ugyes! nagyon jo osszhatasu kepek lettek!

    VálaszTörlés
  4. hát ez valami eszméletlen szép. :)))

    VálaszTörlés
  5. Tök jó, hogy így "be is öltöztél" hozzá. =)

    VálaszTörlés
  6. nagyon szép lett!! szavazok mindenképp rád! :)

    VálaszTörlés
  7. Eszméletlenül jó lett! És a kiegészítőid is szuperek! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök neki, hogy tetszik :) Köszönöm

      Törlés
  8. Ez most nagyon tetszik, szerintem kedvenc eddig tőled. :)

    VálaszTörlés
  9. én is rád szavaztam, nagyon bejön! :) ezek a színek! :O ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  10. nagyon szuper sminK!!
    Szavaztam rád!!
    puszi

    Judit

    VálaszTörlés