2012. október 23.

Halloween smink - Szexi vámpír :)

Sziasztok!
Ma elkészítettem az idei első Halloween sminkemet.
Be kell hogy valljam nem a kedvenceim a nagyon félelmetes és ijesztő sminkek, így nem is valószínű, hogy fogok készíteni. Ami belefér azok a vámpírok. Imádom a vámpírokat :) de nem a félelmeteseket :)
Én ilyen sminket készítettem: 

További képekért és a használt termékekért olvass tovább :)









Használt termékek:

Arc:




És még az arcomra hagyományos hintőpor, hogy fehérebb legyek :)

Szem:







Száj:

Oriflame - Verry Berry / Faberlic szájfény
 És ismét egy kis plusz, hogy félelmetesebb legyek :)


Nekem nagyon tetszik a végeredmény :)

Nektek, hogy tetszik?
Szeretitek a vámpírokat és a vámpíros filmeket/könyveket?
Ha igen, akkor melyiket?











31 megjegyzés:

  1. nagyon jó lett :))) az utolsó meg nagyon félelmetes:DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszike :D szerintem is az :D

      Törlés
  2. hu ez nem nagyon jo lett.egyszeruen csucsszuper!!!!!le a kalappal!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm :)

      Törlés
  3. Nekem a szád ami különösen tetszik! :-)

    VálaszTörlés
  4. Hűű, nagyon-nagyon vadító :) Eszméletlen jó lett, imádom nézni amiket alkotsz, nagyon ügyes vagy!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, örülök, hogy tetszenek a sminkjeim :)

      Törlés
  5. Nagyon dögös lett! És te ezekben a sminkekben utcára is kimész? =)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszike :) Hát ezeket a nagyon vad és extrém sminkeket csak a blogra szoktam készíteni vagy versenyekre :) Utcára sokkal szolidabbakat szoktam viselni :)

      Törlés
    2. Akkor megnyugodtam. =)

      Törlés
  6. Nagyon jó lett, a színek is szépek, de a szád valami brutálisan jó lett, ügyes vagy! :]

    VálaszTörlés
  7. Az utolsó kép meg a pluszos kép nagyon üt! :)

    VálaszTörlés
  8. nagyon jó lett!!tetszik ez a smink!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Örülök, hogy tetszik :)

      Törlés
  9. brutál jó lett:) nagyon ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  10. tényleg nagyon jó lett, ügyes vagy! :) a szád meg különösen tetszik. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm :)

      Törlés
  11. Húú az utolsó előtti képe az arcodról ( a nem tördezett) <3 <3 <3
    brutál jóóóóóóóó!!

    VálaszTörlés
  12. Nagyon állati!! Imádom :P

    VálaszTörlés
  13. Aztaaa!!! Ez nagyon jó! :) Én sminkelni nem tudok..xD

    VálaszTörlés
  14. Köszike Nektek! Örülök, hogy tetszik :D

    VálaszTörlés