2012. július 3.

Szépülni voltam :)

Sziasztok!
Tegnap szépülni voltam :)
Már nagyon muszáj voltam elmenni az én drága kozmetikus barátnőmhöz egy kis szépítkezésre :)
Előtte egy nem igazán kellemes helyen voltam. Fogorvosnál :(
Na nem kell megijedni, csak a sima ellenőrzésre mentem és hétfőre kaptam időpontot, de térjünk vissza a kellemesebb időtöltésre :)
Szóval arctisztításra mentem.

Hogyan zajlott az arctisztítás? 
1. Arctejjel letisztította az arcomat.
2. Majd leradírozta
3. Felpuhította a bőrt masszírozással
4. Ezután a gőzölés következett (mondanom sem kell, hogy ebben a melegben nem volt a legkellemesebb)
5. Tisztítás (nyomkodás)
6. Dermofil pasztával összehúzta a pórusokat
7. Végül Csipkebogyó habkrémmel hidratált.

Ilcsi termékeket használt a kezelés során.

Az arckezelésen kívül még a szemöldökömet is megigazította, mert már eléggé kezdett megvastagodni.

Nagyon jó volt "megtisztulni"
Ráadásul olyan kis aranyos a barátnőm, hogy még ajándékot is kaptam tőle.

Hamarosan azt is láthatjátok!!!

Ti szoktatok kozmetikushoz járni?
Ha igen, akkor milyen kezelésre?

Puszi
Adryenn

25 megjegyzés:

  1. De szép a bőröd (innen úgy látszik). Tök jó kis kép lett szerintem :) Simán reklámozhatnál ilyeneket :D Én vevő lennék

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm :)

      Törlés
  2. Névtelen13:45

    Utoljára 4 éve voltam kozmetikusnál, ilcsisnél. Jó drága volt és rondább lett a bőröm, mint volt. Ritkán jártam kozmetikusnál, de pl. egy gigis kezelés után szebb lett a bőröm, mint volt és hamarabb regenerálódott. Nekem nem jött be az ilcsis kezelés, ismerem a beszerzési árakat, amit rám kentek az kb. 50Ft volt a kozmetikusnak és elkért érte több, mint 5 ezret, pedig ez itt vidék nem luxusszalon és sok időt sem kellett rám fordítania. Tudom sejol sem olcsó egy kezelés, de ha már kifizetek egy halom pénzt, lássam a + eredményét. Otthon is használtam már Ilcsi termékeket egy sem tetszett annyira h. újra megvegyem, pedig szeretem a természetesebb termékeket. Az Ilcsi termékek nem drágák beszerzési áron, ha valaki venni akar otthonra csak úgy ajánlom, mert kimérve megszorozzák 3-4-el az eladási árat nem +10%-kal.
    Egy nőnek kell néha egy kis kényeztetés, masszázs ellazít stb.
    Most nem igényel már kozmetikust a bőröm köszönhetően az Avene arctisztítómnak ami a legjobb, amit valaha vettem, Ilcsi fekete szappana a nyomába sem ér. Külföldről rendeltem egy csak természetes anyagokat tartalmazó tonikot, nem drága és szintén a legjobb nekem, már nem veszek meg minden új terméket a drogériában vagy gyógyszertárban hátha segít alapon, régen sok pénzt kiadtam feleslegesen.

    VálaszTörlés
  3. Én havonta megyek a kozmetikusomhoz arctisztításra... olyan felüdülés az az 1 órácska :)

    VálaszTörlés
  4. Én még sohanem voltam kozmetikusnál, de azt végeztem (jövő hét elején lesznek a vizsgáim)úgy, hogy van fogalmam róla, hogy milyen kényeztető érzés lehet. Viszont az arc masszázs nem jöt be, valahogy nekem olyan kellemetlen érzés amikor massziroznak.

    VálaszTörlés
  5. Utána milyen volt az arcod? Én azért nem merek elmenni kozmetikushoz, mert sokaktól hallom, hogy utána nagyon sokáig csúnya volt az arcuk, ráadásul nekem mitesszer problémáim vannak, és nem a kis fekete fejű fajtáról van szó, hanem a kis bőr alatti 'dudorokról', ezt meg ha jól tudom, megesik, mikor tűvel is szúrkálják. De egyébként ideje lenne már elmenni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én még erről a tűvel szurkálásról nem hallottam :)
      Szép tiszta és sima az orrom és az arcom, csak egy kicsit lett piros, de az is elmúlt másnap reggelre :)

      Törlés
  6. De jó neked! Én anno nagyon pattis voltam és olyan volt, mintha orvoshoz mennék, grrr! De ha csak kényeztetésből áll, tuti jó!
    A blogod is tetszik, már követlek is! :)
    Ha van kedved, kukkants be! :)

    http://lifelikevision.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik a blogom és hogy rendszeres olvasóm lettél :)

      Törlés
  7. Az én kozmetikusom is Ilcsi termékeket használ, és nagyon szeretem :) Díjat kaptál tőlem: http://bellalabeauty.blogspot.hu/2012/07/ismet-dijat-kaptam.html#more

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is szeretem :)
      Köszönöm a díjat!

      Törlés
  8. Rám is rám férne már egy jó kis kezelés:) Bár én kozmetikust keresek jelenleg, mert ahova jártam megszűnt.. :( Eddig havi 2*mentem szemöldök-bajusz gyantára, félévente pedig arctisztítás (szerencsére nem vagyok annyira pattanásos-mitesszeres).

    Az ilcsi krémek nekem rendbe hozták az arcomat teljesen szeretem a termékit.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem sikerül hamar új kozmetikust találnod :)

      Törlés
  9. Szia! Díjat kaptál tőlem! :-)
    http://djkatybeauty.blogspot.hu/2012/07/liebster-award-dij-verustol.html

    VálaszTörlés
  10. Köszi, aranyos vagy! Imádlak!
    A "névtelen" hozzászólónak csak annyi, hogy nem tudja senki beszerzési áron megvenni az Ilcsi termékeket, kizárólag csak kozmetikusok...és nagyon nem 50 Ft-ba kerülnek! :-)
    Puszillak drága!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nincs mit :) Én köszönöm :) Tudod, hogy én is imádlak :) Pusza

      Törlés
  11. Díjat kaptál! :)
    http://vick-secret.blogspot.hu/2012/07/ismet-dijat-kaptam-adok.html

    VálaszTörlés
  12. Szia!
    Díjat kaptál tőlem! :)
    Puszi!

    http://lifelikevision.blogspot.hu/2012/07/dij-award-liebster.html

    VálaszTörlés
  13. :) Én is adtam neked egy díjat. Látom nem én vagyok az egyetlen. Ebből is látszik, hogy remek a blogod. :)
    http://laruskabee.blogspot.hu/2012/07/dijat-kaptam.html#more

    VálaszTörlés
  14. húú jó lehetett neked, régen én is jártam, ma már nem tehetem meg anyagilag, sajna:( de jó dolog!

    VálaszTörlés