2012. július 30.

Rózsaszín - szürke smink kérésre

Sziasztok!
Ezt a sminket Kemiviki kérésére készítettem el :)
Igaz a rózsaszín nem világos, hanem inkább pinkesebb lett, de annyira megtetszett a színe, hogy muszáj voltam kipróbálni :)
Remélem, azért így is tetszik :D









Itt találtok egy régebbi sminkemet ami szintén szürke és rózsaszín és lépésről-lépésre van mutatva :)

Használt termékek:

Arc:
- MaxFactor Pan Stik 13-as árnyalat

Szem:
- Fannitól nyert paletta:


- Avon SuperShochs Max szempillaspirál
- Oriflame visions Eyeliner Duo - Moonlight szemceruza szürke része

Száj:
- Faberlic Ragyogó szín szájfény 4136-os árnyalat

11 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik, főleg hogy matt :]
    És jól is áll egyébként szerintem.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett! Nagyon tetszik!:)
    Amint lesz rá alkalmam, tuti kipróbálom én is sötétebb rózsaszínnel, így talán még szebb mint ha világossal készült volna.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen! Örülök, hogy tetszik. Egy kicsit meg voltam ijedve, hogy túl sötétnek fogod találni a rózsaszínt :D

      Törlés
  3. Szép ez a pink *-* imádom :$

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi, nekem is nagyon tetszik :D

      Törlés
  4. Nagyon szép! tetszik nagyon, jól áll:)

    VálaszTörlés
  5. nagyon jó ez a rózsaszín!!

    VálaszTörlés