Anima Szappanok - Teszt - Új szerelmek :)

Sziasztok!
Ma egy tesztet hoztam nektek aminek a főszereplőit Anima Szappan Stúdió ajánlott fel.
Nagyon örülök, hogy kipróbálhattam ezeket a remek kézműves, gyógynövényes szappanokat.
Imádom a gyógynövényes termékeket :)

Ezekről a szappanokról van szó:


Először a Propoliszos mézes szappant próbáltam ki.
Isteni az illata, legszívesebben beleharapnék
Imádom a méz illatát :)

Propoliszos Méz Szappan:

Amit tudni kell róla:
Gyulladt, pattanásos bőrre, erős baktériumölő hatású, gombásodás kezelésére is jótékony hatással van,propolisszal és mézzel gyógyítja a bőrt. 

Kiszerelés: tégla formás szappan 100g 
Csomagolás: celofánban
A webáruházban jelenleg az ára:
                                               Régi ára: 850 Ft (Megtakarítás 100 Ft!) Ár: 750 Ft





Én nagyon szeretem.
Főként az arcomra használtam és szépen eltüntette a pattanásokat.
Ami igazán tetszett, hogy nem szárította ki a bőrömet.
Biztosan fogok rendelni belőle, ha elfogy :)

Itt tudjátok megrendelni:

----- 0 -----

A második alany a Mákos Menta szappan volt.
Ennek is csodás illata van és a látvány is csábító :)

Mákos Menta Szappan:

Amit tudni kell róla:
Bőrradírozó szappan üdítő fodormenta olajjal!Izzadásgátló, gombásodás ellen kiváló, szemölcs kezelésére jó hatással van.

Kiszerelés: tégla formás szappan 100g 
Csomagolás: celofánban
A webáruházban jelenleg az ára: 
Régi ára: 790 Ft (Megtakarítás 110 Ft!) Ár: 680 Ft






Ez is kedvenceim közé került.
Isteni az illata, szintén nem szárított.
Az egész testemre használtam.
A karomon lévő pattanásokat szépen eltüntette :)
Nagyon szerettem, ahogy a mákszemek radírozták a bőrömet.

Itt tudjátok megrendelni:


-----0-----

És így utoljára a  Holt-tengeri iszap szappan maradt.

Holt-tengeri Iszap Szappan:

Amit tudni kell róla:
Magas ásványi anyag tartalma simává, fiatalossá varázsolja a bőrt, mélytisztító, bőrregeneráló hatású. Ekcéma és pikkelysömör kezelésére jótékony hatású.

Kiszerelés: 100g tégla forma
A webáruházban jelenleg az ára:
Ár: 750 Ft





Az illata és színe nagyon érdekes.
Igazi tengeri tisztaság szaga van :) jobban nem tudom megfogalmazni. Isteni :)
Remekül tisztít. Nem szárít. 

Itt tudjátok megrendelni:

Összegzés:

Mind a 3 szappan remek.
Nagyon szerettem használni.
Egyik se szárított, remek az illatuk és nagyon jól tisztítanak és habzanak.
Mindenkinek csak ajánlani tudom őket.

Nézzetek be az oldalra 
és a webáruházba
ahol további 
szappanokat találtok minden bőrtípusra.

Én már kinéztem magamnak egy pár darabot, amit szerintem meg fogok rendelni :)

Ti hallottatok már ezekről a szappanokról?
Esetleg próbáltátok vagy használjátok valamelyiket?
Ha igen melyiket és megvagytok vele elégedve?

Puszi
Adryenn