2012. május 4.

Kék Lagúna smink

Sziasztok Csajok!
Nem vesztem el, csak keveset voltam itthon és ilyen jó időben nehezen tudok megmaradni a szobában :)
Most egy kékes-mentás sminket hoztam Nektek, aminek a Kék Lagúna nevet adtam.
A napokban már láthattátok itt a blogon a mentás sminket és most ezt bolondítottam meg egy kis kékkel :)







Használt termékek:

Fleur De Santé


Vízálló

Remélem tetszett Nektek ez a smink is :)
A hétvégém is elég mozgalmas lesz.
Készítek majd róla bejegyzés :) sok - sok fényképpel :)

16 megjegyzés:

  1. Nagyon jól kombináltad a színeket!! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szééép a szemed színe! *_*

    VálaszTörlés
  3. nagyon szép lett és milyen jól áll neked :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szépen kiemeli a szemedet. :) És a szemed színe is nagyon szép!

    VálaszTörlés
  5. Szia! Kaptál tőlem két díjat! http://littlebagatelle.blogspot.com/2012/05/dijakat-kaptam.html Legyen szép hétvégéd!

    VálaszTörlés
  6. Szia! :) Kaptál tőlem is egy díjat!
    http://sparkling-nails.blogspot.com/2012/05/dijakat-kaptam.html

    VálaszTörlés
  7. Nem tudom egyes sminkes könyvek miért írják, hogy a kék festés nem passzol a kék színű szemekhez? Íme az élő cáfolat: nagyon szép lett a smink!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Én nagyon sokszor szoktam kék sminket készíteni. Szerintem a kék szeműeknek is jól áll :)

      Törlés