2012. április 3.

Készülődés a nyárra (Torna)

Sziasztok Csajok!

Tegnap elkezdtem készülni a nyári szezonra :)
Azt tudnotok kell, hogy nem vagyok egy nagy tornázó típus.
Minden évben csak tavasszal (március vagy április) kezdem el egy kicsit formába hozni magam a nyárra :)

A lényeg nekem mindig a has, a fenék és a comb :)
Erre a három helyre szoktam koncentrálni :)
Nem mintha el lennék hízva :) a 165 cm magasságomhoz 56 kg vagyok :)
Az igaz, hogy voltam 65 kg is, de az valahogy lement rólam :) észre se vettem. Mondjuk az egész családom ilyen vékony :)
Na szóval tegnap elkezdtem az erősítést :)
Arra gondoltam, hogy megpróbálkozom a Zumba Fitnesszel :)
Erre a DVD-re Zumbáztam :)
Egy kis ízelítő:

Hát mit is mondjak ... tény, hogy marhára elfáradtam :P , de végül is nagyon jól éreztem magam utána.
Mindenemet átmozgatta.
A másik, meg, hogy néha annyira röhögtem magamon :D
Elképzeltem, hogy hogyan nézhetek ki kívülről :D
A lényeg, hogy nagyon tetszik a Dvd.
Igaz, hogy van olyan, amit többször meg kell néznem, hogy hogyan is kell a lépéseket "táncolni", de szerintem előbb utóbb menni fog :)
Bízom benne :)
Valamelyik nap pedig rátérek a hasra :)
Most így néz ki:


A vizslánk már ki se maradhatott :)

Ti szoktatok tornázni?
Várom az ötleteket főleg has, fenék és comb témákban :)



9 megjegyzés:

  1. Névtelen15:18

    a 165centire az 56 kiló szerintem elég sok, bár attól függ mennyire vagy izmos.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem meg nem sok, gondolkozz egy kicsit! :)
      Teljesen normális!

      Törlés
    2. Szerintem se sok, lehetne ezerszer rosszabb is a helyzet !:)

      Törlés
    3. Kitettem egy kalkulátort, hogy lásd teljesen normál testsúlyom van :)

      Törlés
    4. bàr èn lennèk ennyi!!! 165cm vagyok ès dkkdjkjd kilo :))) nem irom ide mennyi vagyok- mert csak!!egy 165 cm-es embernek a noràmis sulya 60 kilo korul van

      Törlés
  2. Én most 164 cm-re, vagyok 53 kg :) az a 2 kg nem akar lemenni, tavaly nyáron 51 voltam, és az már tetszik :D. Én most vagyok túl 40 perces taposógép nyomáson :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor gondolom, most egy kicsit ki vagy :)
      Majd csak lemegy az 2 kiló :) Megnéztem neked is normál a testsúlyod :)
      Itt megtudod nézni: http://www.vital.hu/?q=node/5050

      Törlés
  3. Megnéztem én is és ideális vagyok nagyon a 156 cm-el és a 49 kilómmal!!!! Sőőőőőőőőőőőt! Elmehetek egészem 56 kilóig! De nem akarok bibiiiiiiiiiiii! Puszika!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azért csak elérhetnéd már azt az 50 kg-ot :)

      Törlés