AHA nyereményem :)

Ma megérkezett a nyereményem, ami  4 db  5%  és 4 db 10%-s AHA hámlasztó minta. 

Nagyon örülök neki, már alig várom, hogy kipróbáljam :)
Kíváncsi vagyok, hogy milyen lesz.

Itt nyertem :)

A minták
Mikor megláttam azonnal jelentkeztem email-be.
A hölgy nagyon kedves volt a válasz emailben.
Idézem:
"Köszi a címet, a jövő hét elején adjuk postára a csomagot. :) A
nyereményben 4-4 db minta van egy 5% és egy 10%-s AHA hámlasztóból,
ami kb 1-2 hónapra elég lesz. Kezdő AHA hámlasztásnak azt javaslom,
hogy hét közepén használd egy este az 5%-s AHA-t, a hétvégén pedig a
10%-s AHA-t. Néhány hét után ha jól bírja a bőröd, akkor akár lehet
kicsit sűrűbben is. :)
Minden, amit tudni kell az AHA hámlasztásról leírtam itt:
http://paulaschoice.blog.hu/2012/02/21/mindent_az_aha_hamlasztasrol "
Elég lassú volt a posta :(
20-án lett feladva és ma 23-án kaptam kézhez :(
"Jobb későn, mint soha"
Hamarosan részletesen is beszámolok a hámlasztásról, miután elfogytak a minták :)

Ti használtok ilyen terméket?
Véleményetek róla?