Vitalcare Natural Bio sampon és hajkondícionáló

Az olasz Vitalcare hajápolási márka Magyarországra megérkezett.
Nagyon örültem, amikor lehetőséget kaptam rá, hogy kipróbáljam a Vitalcare Natural Bio sampont és hajkondícionálót.

Vitalcare magát Magyarországon kétféle termékcsaláddal képviselteti. A Natural Bio család speciális ápolást kínál organikus összetevőkkel, a Luxury Argan termékei pedig regenerálják a száraz, igénybevett hajtípust.

Natural Bio család
Vitalcare Natural Bio termékek SLS, SLES, PEG, színezőanyagok, szilikon, parabén és vazelin felhasználása nélkül készülnek. Fejlesztésük során elsődleges szempont volt, hogy a hajat a gyökerektől egészen a hajvégekig hidratálják és regenerálják, használtuk pedig az extra érzékeny fejbőrű felhasználók számára is biztonságos és gyengéd legyen.
A Natural Bio ápoló termékek agresszív, habzást elősegítő adalékanyagok nélkül is tökéletesen tisztítanak, erősítenek és csillogást adnak minden hajmosás alkalmával.
Vitalcare Natural Bio sampon organikus zabbal és kamilla kivonattal gazdagított formula, mely hidratálja, helyre állítja és erősíti a hajat, a gyökerektől egészen a hajvégekig. A kondicionáló az organikus zab, kamilla kivonat és panthenol erejével táplálja, hidratálja és puha tapintásúvá varázsolja a hajat. A végeredmény erősebb, egészségesebb és ragyogóbb frizura.
A Natural Bio termékek az ICEA ECO-BIO előírások alapján készülnek.


Csomagolás:
250 ml-es műanyag, felpattintós tetejű flakon
Szerintem nagyon jól illik a flakon kinézete, színe ( olivazöld, szürke, fehér ) a benne található bio összetevőkhöz.


Sampon:
Az illata nagyon kellemes, friss, mintha gyógynövényes, ami hajmosás után enyhén megmarad a hajon.
Féltem tőle, hogy mivel minden mentes, így nem fog rendesen habzani az erős és vastagszálú hajamon. Szerencsére nem így történt. Jól habzik. 
Használata után nekem kell használni balzsamot, mert mint más bio samponnál, így ennél is nagyon durva tapintású lesz a hajam.
Sajnos nem lett a kedvenc samponom, mert nagyon hamar bezsírosítja a hajamat. Már 2 nap után kénytelen vagyok hajat mosni. :(

Hajkondicionáló:
Az illata nagyon kellemes ennek a terméknek is. Hasonlóan gyógynövényes, kamillás mint a samponnak.
Balzsamokkal általában nem szoktam melléfogni. Ezzel a termékkel sem volt másként.
Amit ígér, azt be is tartja.
Fényes, selymes, puha tapintású lesz a hajam tőle.

A balzsamot nagyon szívesen használom a későbbiekben is, de sajnos a sampont nem.
Nem tudom, hogy miért zsírosít ennyire, pedig használtam már más bio sampont és annál nem tapasztaltam ilyet.
Mindenesetre nagyon örülök, hogy kipróbálhattam a 2 terméket :)

Ti ismeritek ezt a márkát?
Esetleg próbáltátok már?
Ha igen mi a véleményetek róluk?