Christina Aguilera Definition parfüm | Teszt

Volt már ezelőtt pár darab Christina Aguilera parfümöm és azok eléggé elnyerték a tetszésemet, így nagyon örültem, amikor megkaptam a legújabb Christina illatot, ami a Definition nevet kapta.


Ahogy a többi illatának a kiszerelése, így ez is elvarázsolt. Imádom a csipke és a virágmintás üvegcséit. A nyakán található kis fekete szalag ad neki egy kis plusz eleganciát.


A kupak jól záródik és a méret is (30 ml) megfelelő ahhoz, hogy a nap folyamán magunkkal vigyük és felfrissítsük az illatot, ha túl hosszúra nyúlik a napi programunk.


Illat kategória:
Orientális virág


Fej: 
Szicíliai Bergamot, Itáliali Mandarin, Piros alma

Szív:

Gyémánt orchidea, Vanília Orchidea

Alap:

Pézsma, Hinoki fa, Napraforgó, Ámbra

Elsőre kicsit tartottam az illattól, mivel nem igazán szeretem a legtöbb virágillatot, de nagyon meglepődtem, mivel annyira kellemes édeskés, hogy egyből megszerettem.

Kifújás után enyhe édeskés, citrusosság érződik, majd pár perc elteltével a citrusosság elillan és megmarad az édeskés, enyhe vaníliás virágillat, amihez társul később egy különleges füstös, meleg, magával ragadó illat, ami végig megmarad rajtam.

Szerintem sokaknak ez a parfüm inkább őszi, téli illat az édessége miatt, de nekem az enyhe virágillat miatt inkább tavaszi.

Nappali viselethez ideális, de a füstössége miatt én esti programokhoz is szívesen viselem.

A tartóssága elég jó, sokáig érződik a bőrömön, de mivel imádom az illatát, ezért én napközben fel szoktam frissíteni :)

Korosztályt nem tudok mondani, hogy kiknek ajánlom, inkább azt mondanám, hogy azoknak, akik szereti az édeskés, de visszafogott illatokat.

Mindenképp megér egy megszaglászást ez a Christina Aguilera Definition parfüm ;)