Bio-Oil - Speciális bőrápolás | Tényleg jó? | teszt

Egy jó ideje már tartozom nektek ezzel a poszttal, de valahogy mindig elmaradt. Viszont így eltelt annyi idő, hogy többet tudtam tesztelni és több területen is kipróbáltam. A poszt további részében részletesen olvashattok a termékről és a tapasztalataimról.

Annak aki esetleg még nem hallott volna a Bio-Oil termékről, pár fontosabb info:
A Bio-Oil testre és az arcra egyaránt használható speciális bőrápoló termék, amely olajbázisban oldott növényi kivonatokat és vitaminokat tartalmaz.
Bio-Oil hatékony segítséget nyújt többféle bőrproblémára: a bőrbe masszírozva segít javítani a striák, és a hegek kinézetét, de hatásos többek között az öregedő, a száraz és a vízhiányos bőrre is. A termék fürdőolajként is használható.
Bio-Oil vegán, és nem tesztelték állatokon
Bio-Oilt várandós kismamák is használhatják
Bio-Oil gyermekek bőrápolására is kiváló, két éves kor felett.
Bio-Oil 2002. évi nemzetközi forgalomba kerülése óta eddig 284 alkalommal nyert bőrápolással kapcsolatos díjat, és 20 országban piacvezető termék a hegek és a striák ápolására.
A Bio-Oilt jelenleg a világ több mint 90 országában forgalmazzák.
Bio-Oil már kapható Magyarországon gyógyszertárakban és webpatikákban.

Kiszerelés: 60 ml-es műanyag, csavaros tetejű flakon


Szerintem, ahogy sokaknak, így nekem is felkeltette az érdeklődésemet, hogy tényleg annyira jó-e ez a termék, mint ahogyan ígérik.

Zsíros bőrűként kicsit tartottam a használatától, de ez felesleges volt, mivel felkenve egyáltalán nem hagy zsíros érzetet.
Hamar beszívódik, nem fénylik, kellemes selymes lesz a bőr a használata után.
Arra vigyázni kell, hogy nehogy sokat használjunk belőle.

Az illata semmi különös, hasonló, mint a napolajnak.

Mielőtt elmondanám, hogy nekem mire vált be nagyon ez az olaj, nézzük, hogy mire használtam még ;)

Kíváncsi voltam, hogy mit tesz az arcbőrömmel. (Kombinált, vízhiányos)
Minden este arctisztítás után felvittem az arcomra egy kis mennyiséget.
Amit észrevettem, hogy nem zsírosított szerencsére. Gyorsabban gyógyultak a pattanások utáni hegek. Új pattanások nem keletkeztek.
Viszont egy idő után túl soknak éreztem az arcomon és abbahagytam a használatát.

Sajnos engem is érint a stria elleni küzdelem, de azt hiszem, hogy már kezdek megbékülni velük, hiszen nem annyira vészes a helyzet, mint azt régebben hittem. Kamaszkoromba hamar megnyúltam és pár éve többet fogytam, mint amit kellett volna.
Szóval kipróbáltam stria ellen is, de annyira rossz vagyok. Nem használtam rendszeresen és hát így nem tudok róla véleményt mondani. Olvastam, hogy valakinél szépen javított és van akinél semmit nem csinált. Egy próbát mindenképp megér.

Volt amikor körömápolásra is használtam, a körömágybőrre. Nagyon pici mennyiséget masszíroztam bele.

A férjem is kipróbálta. Sajnálatos módon az allergiája miatt van 1-2 hely az ujján és a könyökén, ahol csúnyán kiszárad a bőre. Sok terméket kipróbáltunk már és ezidáig ez az olaj tudta csökkenteni a szárazságot.

És akkor jöjjön amire én imádom használni :)

1. Napozás után a kicsit leégett területre. Nekem nagyon bevált, hogyha esetleg megkapja a nap a bőrömet (szoktam használni napvédőt) akkor ezzel az olajjal kezelem. Enyhíti az égést és nem hámlik le a bőr.

2. Epilálás, borotválás után. Nem olyan régen cseréltem le az epilátoromat és előtte volt, hogy inkább borotváltam a lábamat, de annyira viszketett utána a bőröm, hogy le tudtam volna kaparni az egészet. Ez teljesen megszűnt miután a borotválás után egyből bekentem vele a lábamat.
Epilálásnál már nincs ez a viszketés, viszont egyből kellemesen csillapítja a bőrt és pihe-puha, hidratált lesz.

Nekem teljesen bevált ez a termék.
Igaz, hogy pont a striák kezelésére nem használom, de számtalan más területen hasznát veszem.


Ti ismeritek ezt a terméket?
Próbáltátok már a Bio-Oil-t?
Nektek bevált?