Revlon Ultra HD matt folyékony ajakrúzs

Az utóbbi időben nagyon közkedveltek lettek a matt folyékony rúzsok, szinte minden márka előrukkolt matt kollekcióval és nem volt mit tenni... engedtem a csábításnak, habár én imádom a szájfényeket is, de valahogy a matt rúzsok megszállottja lettem. Tesztelésre érkezett hozzám ez a Revlon folyékony ajakrúzs, amiről most olvashattok.
Bővebben a termékről:
Vibráló színek találkozása a matt ajakkal.
Az ÚJ bársonyosan matt, HD technológiás Revlon Ultra HD Matte Lipcolor™ folyékonyrúzs viselete észrevehetetlen és hidratáló. Ez a termék köszönhetően különleges formulájának a matt hatás ellenére is ápol.
Revlon Ultra HD Matte Lipcolor™ folyékony rúzs 100%-osan viaszmentes formulájának köszönhetően az élénk színek bársonyos érzettel párosulnak. A plüss, bársonyos applikátorának köszönhetően a felvitel hihetetlenül egyszerű.
Több nagyszerű árnyalatban és ellenállhatatlan vanília és mangó illatban kapható ez a termékcsalád.

LEGFŐBB TULAJDONSÁGOK:
  • 100%-os viaszmentes formula, hd gél technológiával
  • ultrakönnyű viselet, matt finish
  • hidratáló formula
  • tökéletes fedés egy rétegben
  • ellenállhatatlan vanília és mangó illat
  • bársonyos applikátor

Kiszerelés:
5,9 ml

Kifejezetten tetszik a kialakítása, külseje. Tetszik az ezüst kupak és hogy látszik a folyékony ajakrúzs színe a tejüvegszerű tubuson keresztül. Jól záródik.

Az applikátorát szeretem. Jó a kialakítása, könnyű vele felvinni az ajakrúzst. Szépen el lehet oszlatni a rúzst vele.


Az illata nagyon kellemes, kicsit édeskés, gyümölcsös. Engem nagyon emlékeztet a Jogobella muffin darabos joghurtjára, amit imádok :D


Szín:
Seduction 630



A színe nagyon tetszik, imádom. Azt hittem, hogy sötétebb lesz a számra felkenve, de így tökéletes. Egyaránt tudom viselni a mindennapokban és egy erőteljesebb sötét, füstös szemsminkhez is nagyon jól mutat.
1 rétegben is szépen fed, nem kell többször átkenni, épp elég termék kerül az applikátorra.



Nem igazán mondanám teljesen mattnak a végeredmény, ebből kifolyólag nem is szárít egyáltalán, ami nekem fontos szempont, mivel eléggé kitudja szárítani az ajkaimat a nagyon matt termékek.
A végeredmény, amit pár perc "száradás" után ér el az ajakrúzs, inkább bársonyosan matt, nem az a matt ami ráköt a szádra és lerobbanthatatlan.
Egy nagyon kellemes viselet a nap folyamán, nem nehezít el és nincs az a kellemetlen, nehéz érzés az ajkakon.
Tartósság. A nap folyamán többször újra kell kennem, mivel rajtam nem tartós. Ivást még csak-csak, de az evést rajtam nem viseli túl jól. A kopása viszont szép, mert nem feltűnő, úgy mondanám inkább, hogy fokozatosan szépen "csendben" tűnik el a számról. :) Ez valószínű a színéből adódik, nem tudom, hogy sötétebb árnyalatnál milyen a kopása.

Mindezt leszámítva szeretem ezt a terméket, szinte minden nap ez után nyúlok, mert tudom, hogyha esetleg nincs időm újra kenni akkor sem feltűnő, ha elkezd kopni és a felvitele is pillanatok alatt megvan.
És nem utolsósorban hidratál is.

Ti próbáltátok már ezt a Revlon ajakrúzst?