Avon Cherish parfüm - Éljj! Szeress! Nevess!

Sziasztok!
Gondolom, hogy azoknak az olvasóimnak, akik ismerik az Avon termékeit és szokták lapozgatni az Avon katalógust nem lesz ismeretlen ez a parfüm.

Az üvege nagyon kis elegáns, tetszik, hogy egy kis fiatalságot, játékosságot vittek bele.
Az igazán érdekes kivitelezés a kupakja.
Tényleg mutatós, amit 2 féleképpen is rárakhatunk magára a parfümre.
Viszont ami kevésbé tetszik az az, hogy nem tölti be teljesen azt a feladatot, amit egy kupaknak kell. Sajnos így nem lett táskába dobálós üvegecske, de hátha kijön az Avon egy kisméretű travel size kiadással.



50 ml-es kiszerelés.
EDP


ILLATKATEGÓRIA:
virágos-gyümölcsös-fás
FŐBB ILLATJEGYEI:
cseresznyevirág,
pézsma,
szantálfa

Nagyon vártam, hogy megszaglásszam.
Az első találkozásunk nem volt zökkenőmentes.
Sajnos nekem túl virágos volt. Így kicsit szüneteltettem a használatát. Megvártam ameddig egy kicsit tavaszodik :) És tettem még 1 próbát.
Szerencsére a bőrömön inkább a gyümölcsös jegyek jönnek elő és csak nagyon sejtelmesen a virágillat. 
Számomra ez egy tavaszi parfüm.
Azt sajnálom, hogy rajtam nem a legtartósabb, hamar elillan.


Szeretem, de nem lett a kedvenc parfümöm.


Ha megtetszett nektek ez a körömlakk, akkor keressétek fel Avon Tanácsadótokat, vagy rendeljétek meg az Avon online oldaláról INNEN