Faith in Nature Ananász és Lime tusfürdő, sampon és balzsam

Sziasztok!
Lehetőséget kaptam, hogy kipróbáljam a Faith in Nature új illatát az Ananász - Lime termékcsaládot.
Nyáron nagyon rá voltam kattanva a lime-ra, így szuper volt használni ezeket a termékeket ;)

Néhány szó erről a márkáról:
 A Faith in Nature termékek tartósítószerektől és mesterséges alapanyagoktól mentesek, nem tartalmaznak parabéneket és szintetikus illatanyagokat. Előállításukkor nem használnak műanyagokat; lágy és finom, többszörösen díjnyertes készítmények. A termékek tiszta növényi és aromaterápiás összetevőkből állnak, természetes illóolajoktól illatoznak, bio elemeket tartalmaznak. Ezeket, a környezetbarát készítményeket nem tesztelik állatokon, és a tartósítást kizárólag ökológiailag ellenőrzött anyagokkal végzik.

Faith in Nature Ananász-Lime tus- és habfürdő (250 ml)


Ez a kellemes trópusi hangulatot idéző tus-és habfürdő ananász, lime és mangó keveréke. Trópusi aromája energiával tölt fel egész napra. Bio ananász és mangó kivonatot, illetve lime olajat tartalmaz.
Használat: Öntsd a fürdővizedbe a folyó víz alá vagy használd zuhanyzás közben.

Imádtam az illatát, főleg a lime ragadott magával, nagyon kellemes friss illata van.
Amit sajnálok, hogy használat után hamar elillan az illat.

Remekül habzik, nem szárít, teljesen jól teljesít tusfürdő és habfürdőként is.

Ahogy a képeken látszik a kiszerelése műanyag flakon, 250 ml-es.
Felnyitható és letekerhető kupak.


INNEN tudjátok megvásárolni.

Sampon és Balzsam


Faith in Nature Ananász-Lime sampon (250 ml)



Normál és zsíros hajra.
Ez a kellemes trópusi hangulatot idéző sampon, ananász, lime és mangó keveréke. Trópusi aromája energiával tölt fel egész napra. Bio ananász és mangó kivonatot, illetve lime olajat tartalmaz.
Használat: Masszírozd be gyengéden a nedves hajadba, öblítsd ki, majd ismételd meg a műveletet, amennyiben szükséges. A legjobb eredmény érdekében az ananász-lime sampon után használd az ananász-lime kondicionálót.

Szintén a lime illatát éreztem a legjobban, amit nem bántam :)
Az én hajamon még másnap is érezhető volt az illata.

Használatakor egy kicsit bizsergető volt, ami jól felfrissítette a fejbőrömet :)
Könnyen, jól habzik és tisztít.

Az én hajamnak a használata után még szüksége volt a balzsamjára, mert nem volt elég puha és kifésülhető.

INNEN tudjátok megrendelni.

Faith in Nature Ananász-Lime kondicionáló (250 ml)



Normál és zsíros hajra.
Használat: Mosd meg a hajad az ananász-lime samponnal. Öblítsd ki és masszírozd be a kondicionálót a nedves hajadba. A legjobb eredmény elérése érdekében hagyd a hajadon 5 percig. Alaposan öblítsd ki.

A kondicionáló kiszerelése szintén olyan, mint az előző 2 terméknek.

Az illata szintén lime, nekem legalábbis, mondjuk a férjem az ananászt is érezte a másik 2 terméknél is :)

Az állaga nekem egy kicsit híg volt, én jobban szeretem a sűrűbb kondicionálókat, amik nem folynak le a hajamról.

Használatától a hajam puha, és könnyen kifésülhető lett.

INNEN tudjátok megrendelni.

Szerettem ezeket a termékeket, főleg az illatukat és azért, mert tartósítószerektől és mesterséges alapanyagoktól mentesek és nem tartalmaznak parabéneket, szintetikus illatanyagokat.