2012. szeptember 10.

Avon SuperDrama Szempillaspirál - Teszt

Sziasztok!
Ma az Avon új szempillaspirált mutatom meg nektek.
forrás: Google.hu
Mikor megláttam a katalógusban azonnal tudtam, hogy nekem kell :) így megrendeltem.
Már alig vártam, hogy megérkezzen a rendelésem és hogy kipróbálhassam a spirált.
Lássuk akkor:


Csomagolás:
- szép lila, enyhén csillámos
- műanyag

Kefe:
- elég érdekes, még nem láttam ilyet 
- ventilátor formájú spirálkefe

Először kicsit fura volt vele dolgozni, de meg lehet szokni :)
Talán egy kicsit sok festék kerül a kefére és a 2. rétegnél mintha már egy kicsit ragasztaná össze a pillákat, és talán egy kicsit többet vártam tőle valami drámaibb hatást :) Hosszabbít, de nem dúsít :(


Amit még nem mondtam róla, hogy szép fekete színe van, nem pereg le a pillákról nem maszatolódik  és rettentően tartósnak mondanám, mivel az Avon-os szemfestéklemosó eléggé megbirkózott vele :)
Összességében meg vagyok vele elégedve :)
Szerintem újrafogom vásárolni :)

Ti kipróbálnátok vagy ki fogjátok?


14 megjegyzés:

  1. De érdekes a kefe, ilyet még én sem láttam! Nagyon szépen hosszabbította a pilláidat! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A hosszúsággal én is megvagyok elégedve, csak a dúsítása nem stimmel :)

      Törlés
  2. Nekem kedvencem az Avontól a super shock szempillaspirál. =) De ennek is szép a végeredménye. Nekem szinte csak Avonos kozmetikumaim vannak, főleg arctisztítók, testápolók, sminkek meg hasonlók. =) Én nagyon szeretem az Avonos cuccokat. =)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is nagy kedvencem a SuperShock Max szempillaspirál, de ezt most muszáj volt kipróbálnom :) Nekem is sok mindenem Avon-os :)

      Törlés
  3. Hosszabbnak hosszabbak, de én azért a nagy hype miatt sokkal többet vártam volna tőle, persze nem lesz olyan, mint a reklámban, meg nyilván műszempilla az, de azért ennél többet. (Bár ettől eltekintve szépek a pilláid, de a reklám "becsapás" szerintem :()

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen, ahogy írtam én is többet vártam volna tőle ha már "Drama" , de azért meg vagyok elégedve és ahogy tudjuk a reklámokban mindig túloznak .)

      Törlés
  4. Szia ! Sokkal jobb a betűtípus! :) így már könnyű olvasni:D A spirál nagyon bejön, főleg, hogy lila a csomagolása, és a pilláid is szépek lettek tőle! :) A reklámoknak pedig nem szabad hinni! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy jobban tetszik a betűtípus :D Nekem is nagyon tetszik a színe, meg amúgy a spirál se rossz :D

      Törlés
  5. Még nem próbáltam, vártam a véleményeket. Nem valószínű, hogy megveszem, most inkább olyan spirált keresek, ami dúsít is, nem csak hosszabbít. Köszi a posztot!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szívesen és örülök, hogy segített a poszt a döntésedben :)

      Törlés
  6. Nekem perpill spirálból van egy rakat, nem tudom mikor fog elfogyni mind, szóval tudatosan nem veszek egy db újat sem. Ettől függetlenül Éva Magazinos játékba beszálltam, ahol ilyet lehet nyerni, mert azért kipróbálnám. No meg eggyel több vagy kevesebb...:D (Na jó, amúgy sincs soha elég belőlük! :D)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is indultam a játékba :) és spirálból tényleg sosem elég :)

      Törlés
  7. Én is gondolkozom rajta, hogy beszerzem! :)

    VálaszTörlés