2012. július 24.

Nagy meglepetés ért :) - Kérés

Sziasztok!
Ma reggel a leveleimet olvasva valami nagy öröm ért :)
Képzeljétek el, hogy a Lime Crime Aquataenia elnevezésű versenyébe bekerültem a legjobb 20 lány közé, ezzel a Mermaid sminkemmel:

További képeket a sminkről itt láthattok.

Ha elnyerte a tetszéseteket a sminkem, akkor nagyon örülnék neki, ha szavaznátok is rá a képre kattintva.
Ott csak like-olni kell a képet :)
Tehát
KATT A KÉPRE ÉS OTT LÁJK!

Nagyon szépen köszönöm Mindenkinek, aki szavaz a sminkemre 
Nagyon szép sellő sminkeket láthattok még ott, így nagyon nehéz dolgom van :)

Szavazni péntekig, azaz július 27-ig lehet!


16 megjegyzés:

  1. Ismét egy gyönyörű smink. Egyre szebbek és jobbak lesznek a sminkjeid. Bár igazából nekem eddig az összes tetszett. természetesen szavaztam is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm .9

      Törlés
  2. ja és persze szavaztam rád az oldalon!!!

    VálaszTörlés
  3. Ment a szavazat! :)
    Hajrá! :)))

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép! Szavaztam:)

    VálaszTörlés
  5. Nem semmi! Gratula! Csodás smink! :)

    VálaszTörlés
  6. Szebbnél szebb és egyre jobb sminkeket készítesz gratulálok! :)
    Szavaztam :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm :)

      Törlés