2012. május 14.

Napi kék smink

Sziasztok!
Ma a mai kék sminkemet mutatom meg nektek :)
Először is lealapoztam magam:


Majd púdereztem:


A szemem mozgó részére fényes, krémszínű szemhéjfestéket raktam:


A mélyítővonalba és a szemem sarkába felvittem a kék szemhéjfestéket:


A szemem alsó részének első felére szintén felvittem a krémszínt, majd az alsó rész külső részére a kéket.
Az alsó vízvonalat fehér szemceruzával kihúztam:


Fekete szempillaspirállal festettem ki a pilláimat:


Végül a számat Mac rúzzsal festettem ki:



És kész is lett a smink:







Remélem tetszett Nektek ez a mai smink is!

SEGÍTSÉG!!!
Nagy gondban vagyok.
Már régóta szeretnék egy Sleek palettát, de idáig mindig elmaradt.
Most a Ti segítségeteket szeretném kérni, mert nem tudok választani :)
Mindegyik annyira tetszik :D
Nagyon örülnék neki, ha megírnátok, hogy Ti melyiket ajánljátok és miért!

Köszönöm a segítséget!!!
Puszika
Adryenn

4 megjegyzés:

  1. http://www.google.hu/imgres?um=1&hl=hu&sa=N&biw=1280&bih=709&tbm=isch&tbnid=rdzBwJC_qcJUYM:&imgrefurl=http://sugarbumpkin.blogspot.com/2010/05/i-want-sleek-palettes.html&docid=tC7xHHtcXHtjFM&imgurl=http://2.bp.blogspot.com/_yCWTuel3y1M/SwQpcMJznQI/AAAAAAAABHQ/X7VBqVZxvZQ/s1600/sleek%252Bpalettes.jpg&w=382&h=400&ei=Oi6xT4nNM43DtAazvdi2Bg&zoom=1&iact=hc&vpx=1020&vpy=147&dur=1908&hovh=230&hovw=219&tx=148&ty=128&sig=108897550757854930774&page=1&tbnh=166&tbnw=149&start=0&ndsp=15&ved=1t:429,r:4,s:0,i:78


    Én talán ezt a Sleek palettát ajánlanám, mivel ezek olyan színek, amik más palettában nem nagyon találhatóak meg és ól lehet mással is variálni őket és persze együtt is! :-)
    Meg olyan bohókás, nyári! Neked való! Pusziiii

    VálaszTörlés
  2. Még nincs Sleek palettám, de úgy érzem, már nincs messze az az idő, amikor nekem is lesz egy. Az én szívem vágya az Oh So Special paletta, de úgy veszem észre, teljesen más színeket használunk a szemfestésben, így nem vagyok biztos abban, hogy számodra is az lenne az Igazi.
    Ha meglesz, várom majd a tesztet :-)

    VálaszTörlés
  3. Attól függ, mire vágysz! Az Oh So Special natúr és lányos-babás sminkekhez kiváló, és van benne matt és fényes vegyesen, az Original és a Storm csupa szatén és metál gyönyörűség, a Bad Girl tökéletes füstös sminkhez, az Au Naturel pedig hétköznapi barnásokhoz, de abban is vannak különleges színek, pl. a Moss. Az Acid pedig arra jó, ha vadulni akarsz, de kicsit nehéz bánni némelyik színével, mert krétásak, de szemhéjalapozóval tökéletes az is. :-)

    VálaszTörlés