Alkalmi csipke köröm lépésről-lépésre

Sziasztok!
Ebben a posztban egy köröm step by step-et hoztam, ami szerintem megállja a helyét alkalmi vagy menyasszonyi körömnek is ;)

1. Ápoló alaplakkal lefestettem a körmeimet:

2. Ezüst színű körömlakkot felvittem a képen látható körmeimre ( Ti természetesen választhattok másik színű körömlakkot, akár fehéret is )

3. A középső és a gyűrűs ujjamat fehér színűre festettem: 

4. A fehér körömlakkra körömnyomda segítségével csipke mintát nyomdáztam, úgy, hogy a minta között legyen egy kis hely ;)

 5. A minta közé, ahol a kis helyet hagytam, végig strasszköveket raktam:

6. Végül minden körmömet lefestettem színtelen, fedőlakkal, hogy tartósabb és fényesebb legyen  a körömfestés:

7. Acetonos fültisztítópálcikával letöröltem a körmöm széleit, ahol lakkos lett a bőr: 



Ennyi az egész ;)

Remélem tetszett nektek ez a poszt :)

A képeken látható karkötőt és gyűrűt a ROSSETTI BIZSU weboldaláról tudjátok megrendelni INNEN