Avon Alpha for Her

Sziasztok!
Aki ismer és olvassa a blogomat az tudja, hogy igencsak parfümmániás vagyok és az se tart vissza, ha csak az illatleírás alapján vegyek parfümöt. Így történt, hogy tesztelésre megkaptam az Avon egyik új illatát az Avon Alpha for Her EDP-t.
Kiszerelés:
50 ml.


Nem tudom, Ti hogy vagytok vele, de nekem fontos, hogy egy parfümnek szép és egyedi üvege legyen.
Ennél a parfümnél nagyon tetszik ez a piros ombre hatás. Igazán figyelemfelkeltő.


Illat:
orientális-virágos

Az Alpha for Her különleges kompozíciójával, amelyben az érett málna illatjegyei dominálnak a kecses vízililiom fölött, majd a pézsma kápráztat el bennünket érzéki aromájával.


A kifújás pillanatában egyből az érett, édes málna érződik rajtam, majd pár perccel később már az édesség egy kicsit enyhül és finoman előkerül a vízililiom. Rajtam ez a 2 összetevő marad meg végig, a pézsmát nem érzem. Viszont a kolléganőmön egyáltalán nem édes, rajta inkább a vízililiom és a pézsma kerül előtérbe.


Tartóssága rajtam közepes ideig marad meg. Talán 1 délelőttöt kibír, de mindenképpen kb. 2-3 alkalommal kell újrafújnom, hogy estig kitartson.  


Nem egy rossz illat, és néha biztos fogom használni, de nem érzem, hogy feltétlen szükségem lenne rá.

Ettől a parfümtől vannak sokkal jobb Avon illatok pl. a Luck vagy a Mesmerize és tavasszal nagy kedvenceim voltak a Dreams, a Bijou, csak hogy egy párat említsek.

Biztos vagyok, hogy azért vannak olyan hölgy olvasóim akiknek lehet ez az abszolút kedvence.


Tavasszal lehet visszatérek hozzá és lehet akkor nekem is kedvencemmé válik.



Ha szeretnétek megvásárolni ezt a terméket, akkor az Avon online oldalról INNEN megtehetitek vagy keressétek fel Avon Tanácsadótokat ;)

Ti kipróbáltátok már ezt a parfümöt?

Szeretitek?