2016. január 2.

TOP 5 bejegyzés 2015-ből

Sziasztok!
Eltelt ismét egy év, így gondoltam készítek egy kis összefoglalót a 2015-ös évről :)
Mielőtt rátérnék a legnézettebb bejegyzésekre, itt ragadnám meg az alkalmat, hogy megköszönjem az elmúlt évet :) Köszönöm, hogy velem vagytok!

Nézzük a száraz adatokat:
Blog feliratkozói: 230 fő
Facebook követőim száma: 948 fő
Instagram követőim: 288 fő
Youtube csatornám: 741 fő
Twitter: 189 fő

Tudom, hogy valakinek ezek a számok elenyészőek és jóval több feliratkozóik vannak, de nekem nagyon sokat jelentenek és álmomban sem mertem volna gondolni, hogy ennyien kíváncsiak lesznek, lesztek a blog bejegyzésekre és a videóimra :D

Remélem, hogy ez a szám csak nőni fogsz, de be kell vallanom, hogy nagyon el tudok szomorodni, amikor látom, hogy néha kevesebb a "létszám" :(

Az új feliratkozók új erőt adnak!

Ilyenkor arra gondolok, hogy ne hagyjam abba, mert Ők kíváncsiak rám ;)
Jól esik, amikor üzenetet kapok, kíváncsiak vagytok a véleményemre, tanácsot kértek!

Még1x köszönöm, hogy vagytok nekem!!!

Most pedig lássuk a 2015 év TOP 5 bejegyzését:
És a legnézettebb bejegyzés!
1.
Ragyogást kölcsönző színezett hidratáló SPF 20 | AVON Nutra Effects Radiance


Jó volt visszatekinteni a régebbi posztokra :)

Összességében elégedett vagyok 2015-tel, de idén szeretnék sokkal több bejegyzést írni, videót készíteni.

Várom az ötleteiteket, hogy szerintetek miről írjak többet?
Milyen posztokat olvastok szívesen?

Nagyon Boldog 2016-os évet kívánok és bízom benne, hogy 1 év múlva ismét találkozunk, amikor a 2016-os év legtöbbet olvasott bejegyzéseit szedem össze ;)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése