2015. január 13.

Rowenta Brush Activ Volume & Shine Meleglevegős Hajformázó

Sziasztok!
Szeretném nektek bemutatni a Rowenta egyik újdonságát, mégpedig a Brush Activ Volume & Shine Meleglevegős Hajformázó készüléket.

Nézzük először is, hogy mit írnak róla:
"A Rowenta Brush Active Volume & Shine hajformázóval maximálisan dús és fényes hajkoronát készíthet.  Egyetlen lépésben száríthatja és formázhatja vele frizuráját. Ionizáló funkciója hidratálja a hajat, megszünteti a statikus elektromosságot, így frizurája lágy, könnyen kezelhető és ragyogóan csillogó lesz. Kerámia bevonata védi a hajat és optimális hőelosztást biztosít."


Termékjellemzők:

Forgó kefés meleglevegős hajformázó
2 méretű kefe (5 cm és 3 cm átmérő) optimális hatás bármilyen hajhossznál
Védőtok a kefékhez (itt látszik, hogy a kefék milyen jó kis tokban kaptak helyet, amit egy pattintással el lehet távolítani és ugyanilyen könnyű visszatenni is a keféket a tokba)

Könnyen kezelhető lágy és ragyogóan fényes haj
2 az 1-ben: tökéletes hajformázás és szárítás egyetlen lépésben
Automatikus forgás: a hajtincs automatikusan feltekeredik a kefére anélkül, hogy összegubancolódna

Hatékony iongenerátor a dús és fényes hajért
Teljesítmény: 1000 W a gyors és professzionális hajszárításért és hajformázásért 
Kerámia bevonat védi a hajat

2 forgásirány: jobbra és balra

2 hőmérsékletfokozat + hideglevegő

Végeredmény:

Vélemény:
Nagyon izgatottan vártam, hogy végre kipróbáljam.
Aztán mikor először kipróbáltam, valahogy nem boldogultam vele, nagyon nehéznek éreztem és teljesen el voltam keseredve, hogy miért nem sikerül. Az első próba nagy csalódás volt :(
Nem tudtam elképzelni, hogy mi lehet a baj... Ahogy ott állt a polcon a dobozában ez a szuper készülék, annyira bántott, hogy nem indult jól a "kapcsolatunk" és arra gondoltam, hogy talán mégsem kellene lemondanom róla és megérdemel még 1 próbát. A 2. próbánál nem tudom, hogy hogyan, de végül ráéreztem, valahogy megtaláltam a technikát és végre sikerült beszárítanom a hajamat :D Nem tudom elmondani azt az érzést és megkönnyebbülést, hogy sikerült. A végeredmény pedig annyira szép lett!

 Ahogy írják róla tényleg szép fényes és dúsabb lesz a haj tőle.
Nincs elektromosság.
Könnyű használat.

Annyira szép a hajam tőle, lágy esésű, egyáltalán nem szálkás, annyira egyben van az egész... és ahogy a férjem mondja, olyan, mintha most jöttem volna a fodrásztól ;)
A végeredmény magáért beszél.

Nem hittem volna, hogy ennyire megszeretem és mivel sajnos csak tesztelésre kaptam és azóta már vissza is adtam, így csak most érzem, hogy hiányzik. Elég furcsa ezt mondani egy termékre, de a kezdeti nehézségeket legyőzve, azt hiszem, hogy nagyon összebarátkoztunk :)

Feltétlen kell vennem belőle ;)

A videóban megmutatom, hogy hogyan is használom és beszélek róla pár szót ;)

Aki pedig a készülék hangjára kíváncsi, ezt a videóból kivágott kis részt is tekintse meg ;)

Mi a véleményetek erről a hajformázóról?
Megvan nektek, esetleg tervezitek a megvásárlását?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése