2012. február 21.

Napi smink elmarad :(

A mai napi smink technikai okok miatt elmarad :( Ígérem bepótolom.
Helyette megosztom az egyik sikerélményemet, igaz, hogy a sminket nem én készítettem, de a modell Én voltam! :)
2011. decemberében indultunk Galambos Eszter által hirdetett sminkversenyén, ahol elnyertük a szakmai díjat.
Idézem:
"A szakmai díj nyertesének kiválasztása megint sokkal nagyobb gondot okozott… 5 olyan smink is volt, ami nagyon tetszett, és nem találtam benne kivetnivalót. Pár óra múlva beállt a teljes döntésképtelenség, egyszerűen nem tudtam választani. Úgyhogy végül arra jutottam, hogy a szakmai díjat MOLNÁRNÉ CSEPPENTŐ KATALIN-nak adom, aki egy gyönyörű, letisztult és szakmailag is korrekt sminket készített."
Ezzel a sminkkel indultunk :) Készítette: Molnárné Cseppentő Katalin

Alig akartam elhinni amikor megláttam :) 
Azonnal hívtam Katát, hogy elmondjam neki ezt a remek hírt.
A nyereményt már pár nap múlva megkaptuk, ami egy bagoly formájú Deborah sminkszett volt.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése