Fa Honey termékcsalád | Tusfürdő, habfürdő, szappan, folyékony szappan

Ahogy beköszönt a hűvösebb idő, egyre inkább szeretem a "melegebb, krémesebb, nyugtatóbb" fürdő termékeket és most itt volt az ideje, hogy előszedjem a Fa Honey termékcsaládot és tesztelje.

 Fa Honey Elixír tusfürdő a fehér gardénia illatával

Szeretem a Fa tusfürdőket és ahogy az idáig használtakban, így ebbe sem csalódtam. 
A csomagolása a megszokott kinézetű, de mivel ez áttetsző, így van neki egy enyhe ünnepi, aranyló hatása, mintha valódi mézet tartalmazna a tubus. 250 ml-es.
Az illata nem túlzó, nem tömény.  Kellemes virág illata van és annak ellenére, hogy nem igazán kedvelem a virág illatú termékeket, mégis szívesen használtam. Jól habzik és használata után selymes és puha lesz a bőröm.

Fa Honey Creme Arany Írisz illatú habfürdő

Az illata szintén kellemes virágillat.
Imádtam, hogy betöltötte a helyiséget az illat.
500 ml-es kiszerelés, ami elég egy darabig, mert túl sok amúgy sem kell a fürdővízbe, mivel remekül habzik. Sok buborék :D
Szintén selymes bőrt eredményez a használata.

Fa Honey Creme folyékony szappan

Szeretem a folyékony szappanokat. Nagyon praktikus a pumpás kiszerelésük. 
Az illata ugyanolyan, mint a habfürdőnek és a szappannak, nagyon kellemes Arany Írisz illat és méz kivonat.
Nem szárít, jól habzik. Jó vele kezet mosni.


Fa Honey Creme krémszappan

Ritkán szoktam szappant használni, ezért is tesztelte ezt a terméket a sógornőm.
Nagyon megvolt vele elégedve. Ahogy a neve is mutatja, krémszappan, így elég krémes volt használat közben és egyáltalán nem szárította a bőrét.
Kellően habzik ez a termék is.
Az illata ahogy írtam feljebb is, kellemes virág, olyan, mint a habfürdőnek és a folyékony szappannak.

Összességében egy nagyon klassz kis termékcsalád.

Ti ismeritek ezt a családot?
Próbáltátok már?
Melyik a kedvenc Fa terméketek?