EOS Strawberry Sorbet ajakbalzsam

Aki rendszeresen olvassa a blogomat, már biztos tudja, hogy ajakbalzsam nélkül nem létezem. Rengeteget használok, mert igényli a szám, sajnos nagyon ki tud száradni,
így sokfélét kipróbáltam már, mindig keresem az új termékeket. Régi vágyam volt kipróbálni az EOS márkát, mert sokat olvastam róla és hát a sztárok körében is elég
kedvelt termék, ezért is örültem, amikor a Notino.hu webáruháznak köszönhetően kipróbálhattam az EOS ajakbalzsamot.

A Strawberry Sorbet az EOS márka eper sorbet illatú ajakbalzsama. 
A természetes EOS Strawberry Sorbet ajakbalzsam tökéletesen táplálja az ajkakat. 


Az EOS Strawberry Sorbet ajakbalzsam a különleges nedvesítő, nyugtató és hidratáló hatásainak köszönhetően egész napra bársonyossá teszi az ajkakat. 
A különleges formula, a természetesen ápoló olajokkal, hidratáló shea vajjal és C-, A-vitaminokkal együtt táplálja az ajkakat és azonnal szebbé teszi azt. 
100 % -ban természetes, nem tartalmaz parabéneket, ftalátokat, glütént és kőolajból származó vazelint.  


A kinézetét imádom, annyira cuki. Imádom elővenni a táskámból, annyira más, mint egy hagyományos ajakbalzsam.
Az első alkalomkor amikor felkentem a számra Wooowww... érzés kerített a hatalmába. Annyira puha és selymes lett tőle. Nem túl zsíros, mégis remekül hidratál, puhít.
Azt, hogy a nagyon száraz, cserepes ajkakkal mit kezd, nem tudom, mert mivel én folyamatosan használok különböző ajakbalzsamokat, így az ajkaim nem száradnak ki nagyon.
Az illatát is imádom.
Az egyetlen számomra, amit nagyon nem szeretek az az ízesítés. Nem tudom elviselni. Nem szeretem, ha megérzem az ízét, ezért nagyon odafigyelek, hogy véletlen se kerüljön
egy pici sem a szám belső felére.
Ettől eltekintve a termék bevált, mert jól hidratál, táplál, nedvesít és puhít.


Ha elfogynak a mostanában használt és vásárolt ajakbalzsamjaim, akkor valószínű, hogy kipróbálom a mentolos változatot, annak talán nincs rossz íze számomra.

Ti próbáltátok már az EOS ajakbalzsamokat?