AVON Shine Burst szájfény | Sangria Splash, Raspberry Splash

Ebben a posztban a képen látható 2 db Avon szájfényről fogok néhány szót ejteni. Mivel nagyon szeretem a szájfényeket, így mindig örülök, mikor új termékeket próbálhatok ki.

A szájfények lefóliázva érkeztek.

10 árnyalatban érhető el.
Nekem a Rasberry Splash és a Sangria Splash árnyalatokban van meg.


A fólia eltávolítása után (ami könnyen meg van) láthatóvá válnak a szájfények.

Kiszerelésük 6 ml.
Téglatest alakú tubus.


A tubus alján megtalálható az árnyalat neve.

A szivacsos applikátorral nekem semmi problémám nem volt, teszi a dolgát.


A Raspberry Splash színe.  Így még teljesen meg voltam elégedve vele. Elég szép feltűnő, de sajnos amikor felvittem a számra valahogy eltűnt a színe (lejjebb látható). Nagyon sajnálom, hogy csak egy egészséges szájszínt ad. Azt hittem, hogy élénkebb lesz.

A Sangria Splash kiszerelése természetesen ugyanolyan.


Már itt is látszik a tubuson keresztül, hogy egy csillámokat tartalmazó szájfénnyel van dolgunk. Ami engem egyáltalán nem zavar.

Közelebbről a szivacsos applikátor.


Itt pedig a szín látható, ami szerintem nagyon szép.
Imádom, ahogy a csillámokon megcsillan a fény és minden színben pompáznak. Sajnos a fotó nem adja vissza.
Ezzel a színnel már sokkal jobban megvagyok elégedve.
Elég sötét, szépen mutat, az őszi és a téli időszakban szerintem tökéletes.
Annak aki nem szereti a csillámos kencéket egy kicsit zavaró lehet, hogy a szájra felkenve érződnek a szájfényben található csillámok.

Itt látható a két árnyalat egymás mellett

Itt pedig felkenve.

A két árnyalat közül én a Sangria Splash elnevezésűt sokkal jobban szeretem viselni. Számomra különlegesebb, imádom ahogy csillog az ajkaimon és nem utolsó sorban rajtam tartósabb is, mint a Raspberry Splash.
A Raspberry Splash-t csak akkor szoktam viselni, ha egyáltalán nincs kedvem "túl" sminkelni magamat, ilyenkor ehhez a szájfényhez nyúlok, mert egy enyhe színt és csillogást kölcsönöz az ajkaimnak.
 Viselésük egyébként kellemes, nem ragadnak és nem szárítanak.


A szájfényeket megtaláljátok az Avon webshopjában ITT vagy keressétek fel Avon tanácsadótokat :)